Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
/nginx/o/2018/07/29/11097992t1h8836.jpg)
Zīmola «Ādažu čipsi» ražotāja SIA «Orkla Confectionery&Snacks Latvija» (iepriekš «Latfood») ieguldījusi 50 000 eiro programmā ar mērķi izglītot interesentus par pareiza un sabalansēta uztura priekšrocībām, informēja uzņēmuma pārstāve Liena Skadiņa. Uzņēmuma ražotnē Ādažos šodien atklāta pilnveidota izglītojošā uzturklase, kas tapusi sadarbībā ar uztura speciālisti Lāsmu Brenču, dizaineri Mareku Dombrovski, grafiti mākslinieku Vadimu Meikšānu un uzņēmumu AS «Aloja-Starkelsen». Uzturklase tika izveidota 2010.gadā, lai informētu sabiedrību par veselīgu uzturu, kā arī papildus sniegtu iespēju uzzināt vairāk par čipsu ražotni un unikālo uzkodu ražošanas procesu.