Porziņģa reklāma ir «salauzusi» ārzemju mediju smadzenes (71)

Apollo.lv
CopyTelegram Draugiem X Whatsapp
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: ekrānuzņēmums

«X» kartei veltītais «Citadeles» reklāmas video paspējis pārsteigt ne tikai vietējos skatītājus, bet, pateicoties tajā redzamajai Ņujorkas «Knicks» zvaigznei un sirreālai sižeta virzībai, ir samulsinājusi arī skatītājus pāri robežām. Nu reklāmas analizēšanā iesaistījušies arī pārrobežu preses komentētāji, videoklipu raksturojot, kā «Skābes ceļojumu no elles» un «Garu roku fetišu». Tomēr reklāmas idejas autori norāda, ka mērķis ir sasniegts, jo «spēlēšanās» ar cilvēku skepsi bija reklāmas galvenais uzdevums. 

Kā par reklāmu izteicies portāls Sports Ilustrated (si.com) komentētājs: «Es neko daudz nezinu par Latviju, bet izskatās, ka, veidojot kredītkaršu reklāmas, viņi dubultā pārspēj eksperimentālās sirreālistiskās īsfilmas. Piemēram, šī ar Kristapu Porziņģi ir salauzusi manas smadzenes,» norāda portāla pārstāvis, izsakot minējumus, ka reklāmā vai nu pasmejas par Kristapa izstīdzējušo uzbūvi, vai video ir kā skaidrojumus viņa komandas Ņujorkas «Knicks» nepareizajai loģikai.

Savukārt kāds sašutis portāla sbnation.com žurnālists, uzskaitot visas reklāmā atspoguļotās nejēdzības, jautā vai ir tāds neticami garo roku fetišs, kuru viņš līdz šim nav zinājis?: «Kāda milzu rokām, medus kausiem, suņiem un jutekliskiem pieskārieniem, ir saistība ar bankas karti? Ko tur dara Kristaps? Tie nav retoriski jautājumi... Man vajag atbildes.»

Kampaņu izstrādāja reklāmas aģentūra McCANN Rīga, kuras vadītājs Kristaps Siliņš par tās rezonansi medijos norāda: «X kartes gadījumā priekšrocību ir tik daudz, ka tās viennozīmīgi izsauktu cilvēku skepsi un aizdomas, tādēļ nolēmām neiet ierasto slavināšanas ceļu. Viss, ko mēs vēlamies, ir piesaistīt cilvēku uzmanību ar vienkāršu patiesību – lai cik skeptiski un negatīvi mēs būtu, kad esam par kaut ko sajūsmā, mēs gribam tam pieskarties, un X – karte ir viens no šiem gadījumiem.»

Komentāri (71)CopyTelegram Draugiem X Whatsapp
Redaktors iesaka
Nepalaid garām
Uz augšu