Mīnus 7 kg divās nedēļās: Sindijas Kraufordes superdiētas

Sindija Krauforde

FOTO: AFP/SCANPIX

Pasaulslavenā modele Sindija Krauforde ir viena no tām sievietēm, kas ar savu piemēru ir pierādījusi, ka 52 gados ir iespējams izskatīties ne sliktāk kā gados 20. Kā izrādās, viņas slaiduma noslēpums ir ļoti vienkāršs - tā ir regulāra sportošana un sabalansēts uzturs, kaut gan Sindija neatsakās arī no burgera vai picas. Lai ātri tiktu vaļā no liekajiem centimetriem vidukļa un gurnu rajonā,  Krauforde ietur 14 dienu garu mini diētu, bet, lai noturētu nemainīgu svaru - diētu "Zona". 

Visu savu apzināto dzīvi Sindija Krauforde turas savā ideālajā svarā - 58 kg. Patiesībā tas ir pamatnoteikums "Zonas" dētai, kuru ir izstrādājis amerikāņu bioķīmiķis Barijs Sirzoms tālajā 1995. gadā. Kopš tā laika modele to ievēro, lai noturētu neminīgu svaru.

Diēta "Zona"

Galvenais "Zonas" noteikums - nebadoties, bet ēst 5-6 reizes dienā nelielām porcijām, citādi metabolisms sāks palēnināties, un organisms sāks uzkrāt tauku rezerves - tieši to, no kā mēs cenšamies atbrīvoties. Tāpat ir svarīgi sabalansēt uzturu: 30% olbaltumvielu, 40% ogļhidrātu un 30% tauku.

Aptuvenā dienas deva

Brokastis: omlete no četriem olu dzeltenumiem, gabaliņš cietā siera (30 g) un gabaliņš rudzu maizes.

Uzkodas: zaļš ābols, nedaudz vīnogu vai augļu salāti (150 g).

Pusdienas: zivs vai vistas krūtiņa (150 g) ar tvaicētiem dārzeņiem, neliels gabaliņš rudzu maizes.

Uzkodas: apelsīns vai gabaliņš siera (30 g).

Vakariņas: vārīta liellopu gaļa (150 g), augļu salāti (100 g) ar tējkaroti olīveļļas, ceturtdaļa glāzes vārītu pupiņu.

Pirms miega: glāze jogurta vai liesa kefīra.

14 dienu mini diēta ātrai svara nomešanai

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Italian summer with @sanbenedetto_official...

A post shared by Cindy Crawford (@cindycrawford) on

Kā jau visas meitenes, modele dažkārt nevar sev atteikt panašķoties ar hamburgeru, taču pēc tam modele pievēršas sporta nodarbībām un ietur divu nedēļu garo mini diētu, lai nomestu pāris liekus kilogramus. 

Sindija Krauforde

FOTO: AFP/Scanpix

Šīs diētas pamatā ir mazkaloriju kāpostu zupa uz ūdens bāzes - ar burkāniem, tomātiem, pipariem, seleriju, zaļajām pupiņām un svaigiem pētersīļiem. Pievienot kartupeļus un citus ar ogļhidrātiem bagātus dārzeņus ir aizliegts! Šī zupa ir jāēd piecas reizes dienā un pie pirmās izsalkuma sajūtas. Ēdienreizes drīkst papildināt ar svaigiem augļiem (labāk ar citrusaugļiem, nevis banāniem) un dārzeņiem, liesu pienu (vienu reizi nedēļā ne vairāk kā 250 ml), liesu jogurtu (vienu reizi nedēļā ne vairāk kā 150 ml), brūnajiem rīsiem. Vēl drīkst lietot uzturā tvaicētu liesu gaļu (vistu vai tītaru ne vairāk kā 150 g) vai tvaicētu zivi (200 g).

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Trainer squats #strongwithsarahperla! @sarahperla1

A post shared by Cindy Crawford (@cindycrawford) on

Melnajā sarakstā iekļaujami konservējami produkti, maize un miltu izstrādājumi, šokolāde, saldumi, gāzēti un alkoholiski dzērieni.

Kas attiecas uz dzērieniem, tīru ūdeni dīkst dzert bez ierobežojuma, tāpat kā zaļo tēju (tikai ne no maisiņiem) un melnu uzlejamo kafiju bez cukura un krējuma (maksimums divas tasītes dienā).

Aptuvenā nedēļas deva

Pirmdiena: zupa, svaigi dārzeņi (bez ierobežojuma) un diētiskais jogurts.

Otrdiena: zupa, svaigi dārzeņi (bez ierobežojuma) un beztauku jogurts.

Trešdiena: zupa, svaigi dārzeņi un augļi (bez ierobežojuma).

Ceturtdiena: zupa un vārīta vistas gaļa.

Piektdiena: zupa, vārīta lielopu vai teļa gaļa.

Sestdiena: zupa, svaigi dārzeņi (bez ierobežojuma) un beztauku jogurts.

Svētdiena: zupa, svaigi dārzeņi un augļi (bez ierobežojuma).

Ja vēlies ātri notievēt (5-7 kg), tad "Cosmopolitan" iesaka izmēģināt mini diētu, bet, ja vēlies noturēt stabilu svaru - diētu "Zona".

Fotogalerija: Sindija Krauforde sporto kopā ar vīru

Uz augšu