Pašmāju skaistules piedalās izsmalcinātu rotu fotosesijā (1)

Sieviete
CopyTelegram Draugiem X Whatsapp
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: S. Lukjanska

Svinot veikalu tīkla Grenardi jaunā pop-up veikala Supercalifragilisticexpialidocious atvēršanu, decembra sākumā norisinājās īpaša Ziemassvētku fotosesija, kurā uzņēmuma piedāvātās rotaslietas demonstrēja Latvijā atpazīstamas dāmas.

Īpašā fotosesijā Ziemassvētku noskaņās piedalījās tādas Latvijā zināmas sievietes kā L’Officiel Baltics Digital galvenā redaktore Līga Zemture, zīmola M-Couture dibinātāja un dizainere Jūlija Malahova, zīmola Noname Atelier līdzdibinātāja un blogere Aļona Grevcova, dziedātāja Samanta Tīna, kā arī fitnesa guru Juta Valdmane.

Pasākuma gaitā tā dalībniecēm bija iespēja iepazīties ar vairākām rotaslietām dažādās budžeta kategorijās, kur dārgākā rota bija kaklarota vairāk nekā 20 tūkstošu eiro vērtībā. Kopumā fotosesijā izmantoto rotaslietu vērtība bija ap 400 tūkstošu eiro.

Foto: S. Lukjanska

» Sabiedrībā slavenas dāmas izklaidējas “Dolce&Gabbana” saulesbriļļu prezentācijā

Jaunais Grenardi pop-up veikals atrodas Rīgā, tirdzniecības centrā Galerija Centrs. Veikala nosaukumam ir izvēlēts viens no garākajiem vārdiem angļu valodā Supercalifragilisticexpialidocious – tas ir patapināts no pagājušā gadsimtā uzņemtā Disneja mūzikla Mērija Popinsa. Šis vārds apzīmē kaut ko lielisku un ārkārtīgi brīnišķīgu, savukārt veikala devīze ir garāks nosaukums un īsākās cenas.

Aizkulises bildes: S. Lukjanska

Portreti: O. Jakovļeva

Fotogalerija: Pašmāju skaistules piedalās rotu fotosesijā

Komentāri (1)CopyTelegram Draugiem X Whatsapp
Redaktors iesaka
Nepalaid garām
Uz augšu