Kiberuzbrukumā "easyJet" iegūta informācija par deviņiem miljoniem klientu

LETA
Kiberuzbrukumā "easyJet" iegūta informācija par deviņiem miljoniem klientu
Facebook Telegram Draugiem Twitter Whatsapp
Comments
EasyJet simtais Airbus A319 pirms reisa uz Berlīni pirmo reizi Rīgas starptautiskajā lidostā
EasyJet simtais Airbus A319 pirms reisa uz Berlīni pirmo reizi Rīgas starptautiskajā lidostā Foto: AFI

Lielbritānijas zemo cenu lidsabiedrība "easyJet" otrdien, 19. maijā, paziņoja, ka piedzīvojusi kiberuzbrukumu, kurā ļaundari ieguvuši aptuveni deviņu miljonu klientu vārdus un ceļojumu informāciju.

Tāpat aviokompānija norāda, ka iegūta arī 2208 klientu kredītkaršu informācija.

"easyJet" gan neatklāja, kad šis uzbrukums noticis.

"Mūsu izmeklēšanā konstatēts, ka iegūtas aptuveni deviņu miljonu klientu e-pasta adreses un ceļojumu informācija. Mēs tuvākajās dienās sazināsimies ar ietekmētajiem klientiem," skaidro lidsabiedrība.

Tāpat "easyJet" vēsta, ka koronavīrusa pandēmijas dēļ ir pieaugušas bažas par personas datu izmantošanu interneta krāpniecības shēmās.

Tēmas
Redaktors iesaka
Lasītākais šobrīd
Nepalaid garām
Uz augšu