Zināms, cik cilvēku apmeklējuši tirdzniecības centru "Akropole" līdz šim

Akropole

FOTO: Publicitātes foto

Iepirkšanās un izklaides centrs "Akropole" piektdien, 29. maijā, sveicis savu desmit miljono apmeklētāju, aģentūrai LETA pavēstīja tirdzniecības centra komunikācijas konsultante Lauma Laube.

Uzņēmuma apkopotie dati liecina, ka, salīdzinot pērnā gada ceturtā ceturkšņa rezultātus pret otro ceturksni, kad tika atvērtas "Akropole" durvis, apmeklētāju skaits pieaudzis par ceturtdaļu jeb 25%.

Laube atzīmēja, ka attiecībā pret 2018.gadu teju par ceturtdaļu jeb 22% pieauguši arī "Akropolis Group", kas pārvalda iepirkšanās un izklaides centrus un biroju ēkas Latvijā un Lietuvā, nomnieku pārdošanas apjomi - pērn Viļņas, Klaipēdas, Šauļu un Rīgas iepirkšanās un izklaides centros nomnieku apgrozījums sasniedzis 697,9 miljonus eiro. 

Pērn "Akropolis Group" pārvaldītajos iepirkšanās centros visstraujāk pieauga dāvanu un aksesuāru, kā arī grāmatu, preses un kancelejas preču pārdošanas apjomi - tie auguši par 10%. Kosmētikas, parfimērijas un medikamentu pārdošanas apjomi palielinājās par 9%, savukārt kafejnīcās un restorānos - par 7%.

"Akropolis Group" ietilpst Lietuvas holdingā "Vilniaus prekyba", kurā ir arī mazumtirdzniecības grupa "Maxima grupe", aptieku tīkls "Euroapotheca" un būvniecības un mājas preču veikalu tīkls "Ermitažas".

Uz augšu