Serģis sarunā ar MVP atzīmē, ka runāts ar gandrīz visām MXGP klases komandām, taču pēc sportista šā gada traumas komandas ar kontraktiem nemētājās.
""GasGas" variants izrādījās visloģiskākais un reālākais. Zīmols pieder KTM grupai, kas nozīmē - cilvēki un apstākļi, kādos būs jāstrādā, ir jau zināmi, un arī motocikls ir KTM - tehniski viens pret vienu, tikai sarkanā krāsā. Tas nozīmē labas iespējas ātrai adaptācijai," saka Serģis.
"GasGas" rūpnīcas komandas īpašnieks atšķirībā no "Husquarna" uzticas savu braucēju profesionalitātei, saka Jonasa menedžeris, piebilstot, ka Jonass visu ziemu varētu trenēsies Latvijā. Turklāt atšķirībā no iepriekšējās komandas, kas izmantoja rūpnīcas produktu, "GasGas", ieskaitot arī pašu komandas īpašnieku, dzinēju papildus uzlabo.
Starpība starp abu komandu piedāvājumiem ir aptuveni 50 tūkstoši eiro par labu iepriekšējai vienībai, atklāj Serģis, sakot, ka ceturtā daļa jau savākta, bet par vienošanos ar vienu no atbalstītājiem plānots paziņot jau tuvākajā laikā. "Komanda pilnībā rūpējas par Jonasa tehniku un tās transportu, kamēr viss pārējais - ceļošana, dzīvošana, ēšana, personāls - paliek uz viņa paša pleciem," viņš precizē.
23 gadu vecajam braucējam pēc smadzeņu satricinājuma, saplēstām krusteniskajām saitēm un šīs sezonas avārijas nākamie divi gadi būtu jāaizvada stabili. Tad viņa vērtība MXGP pasaulē strauji augtu, norāda menedžeris, kurš min, ka viņš joprojām tic, ka Jonass, kurš jau šosezon būtu augstās vietās, ja ne avārija, var kļūt par pasaules čempionu.
Nākamās sezonas pirmās MXGP sacensības ieplānotas 3.aprīlī Omānā, Ķegumā "Grand Prix" notiekot 20.jūnijā.