Kādas ir visjaunāko uzņēmēju domas? Skolēnu mācību uzņēmumu tirgus šogad notiks tiešsaistē

LETA
CopyTelegram Draugiem X Whatsapp
Ilustratīvs attēls.
Ilustratīvs attēls. Foto: Dylan Ferreira/Unsplash

Ikgadējais Latvijas skolēnu mācību uzņēmumu tirgus "Cits Bazārs" šajā decembrī notiks tiešsaistē, aģentūrai LETA pavēstīja izglītības organizācijas "Junior Achievement Latvia" ("JA Latvia") vadītājs Jānis Krievāns.

Viņš norādīja, ka vietnē "www.jalatvia.lv" būs pieejams e-katalogs, kurā apmeklētāji varēs aplūkot skolēnu mācību uzņēmumu (SMU) virtuālos stendus un iegādāties viņu ražojumus - mājas lietas, preces skaistumkopšanai, bižutēriju, dažādas spēles un preces bērniem, kā arī apģērbus, modes lietas, interjera priekšmetus, pārtikas preces un citas lietas.

Starp estētiskām un sadzīvē noderīgam precēm būs iegādājamas arī skolēnu veidotas pavisam unikālas un funkcionālas lietas, piemēram, termo paliktņus sēdēšanai ārā vai koka matu sukas ar attīrīšanas funkciju un citus interesantus produktus.

Plānots, ka "Cits Bazārs" darbosies piecas dienas - no 10. decembra līdz 14. decembrim. Krievāns minēja, ka sava uzņēmuma izveide, esot vēl skolas solā, jauniešiem ir milzu pieredze un izaicinājums.

Tā ietver biznesa plāna sastādīšanu, komandas izveidošanu, produkta izstrādi, kā arī darbu pie mārketinga pasākumiem un pārdošanu.

Turklāt šogad, pārceļot tirdzniecību uz interneta vidi, jauniešiem papildus bija jāapgūst arī e-komercijas principi, akcentēja organizācijas vadītājs. Viņš aicināja ikvienu novērtēt jauniešu centienus, aplūkot piedāvājumu un šogad ērti, neatejot no datora, iegādāties oriģinālas Ziemassvētku dāvanas, vienlaikus atbalstot Latvijas skolēnu pirmos soļus biznesā.

SMU "Cits Bazārs" notiek Latvijas Investīciju un attīstības aģentūras (LIAA) projekta "Inovāciju motivācijas programma" ietvaros, un to rīko "JA Latvia" sadarbībā ar "Swedbank".

LIAA Inovāciju atbalsta nodaļas vecākā projektu vadītāja Dace Dumbere-Bregže esot norādījusi, ka šogad LIAA ir ārkārtīgi lepni ar jauno uzņēmēju paaudzi.

"Pašlaik viņiem ir jāapgūst ne tikai uzņēmuma veidošanas process, bet papildus arī jāpielāgojas jaunajiem apstākļiem savus produktus tirgojot tiešsaistē. Īpašs prieks redzēt, ka tas nemazina jauniešu interesi par uzņēmējdarbību," pauda Dumbere-Bregže.

"Cits Bazārs" norises laikā kā ierasts jaunos uzņēmējus vērtēs pieredzējusi profesionāļu, uzņēmēju un akadēmisko spēku komanda, un labākie tiks apbalvoti deviņās nominācijās - "Sociāli atbildīgs SMU", "Tehnoloģiskās inovācijas produkts/pakalpojums", "Labākā SMU pārdošanas komanda", "Uz zināšanām balstīts SMU produkts/pakalpojums", "Sociālo mediju komunikācijas balva", "SMU produkts/pakalpojums gatavs starptautiskajam biznesam", "Videi draudzīgs SMU produkts/pakalpojums", "SMU biznesa potenciāls" un "Labākais reklāmas video".

Seko mums arī Instagram un uzzini visu pirmais!  

KomentāriCopyTelegram Draugiem X Whatsapp
Redaktors iesaka
Nepalaid garām
Uz augšu