Laimdota atceras: "Pie izlidošanas sanāca misēklis, jo iekāpšanas sektors bija norādīts nepareizi. Atnāca darbinieks un pateica, kur jāiet; un varat iedomāties, kā visi pasažieri skrien reizē uz citu sektoru?"
Situācija lidostās ir neparedzama un ļoti mainīga. Vienam var paveikties, bet otram ne.
Veiksmīgā pieredzē dalās latviete Inga: "Gaidīju aptuveni 20 minūtes, lai gan cilvēku tiešām bija daudz. Lidmašīnas atiešana bija bez kavēšanās."
Par notikušo izteikusies arī lidostas darbiniece
Dublinas lidostas darbiniece komentē sastrēgumus lidostā: "Esmu tik priecīga, ka man šodien ir brīvdiena. Jūtu līdzi tiem, kas šodien strādā. Apstākļi, kuros mēs strādājam, tiešām ir šausmīgi.
Es saprotu, ka cilvēki ir saspringti un dusmīgi, gaidot savus reisus, bet iedomājieties sevi mūsu (darbinieku) vietā. Tāds ir mūsu darbs - dienu no dienas dzirdēt aizvainojošus izteicienus. Es tos vairs neņemu galvā.
Personāls strādā papildu maiņās. Nereti tās ir 60 stundas nedēļā. Un viņi diemžēl izdeg, pat arī ja tagad vēl nav tā saspringtākā sezona."
Situāciju skaidro ar darbinieku trūkumu un negaidīti lielo pasažieru skaita pieaugumu pēc pandēmijas
2. jūnijā BB ziņoja, ka Dublinas lidostas administrācija nākusi klajā ar paziņojumu par pieņemtajiem risinājumiem. Viņi solīja palielināt darbinieku un drošības joslu skaitu, kā arī uzlabot rindu pārvaldības sistēmu.
Ja visi termināļi būs aizņemti, tiks ieviesta cita sistēma - priekšroka tiks dota tiem, kuru lidojuma reiss ir nepieciešamākais. Lidosta apgalvo, ka tiem, kas ieradušies pārāk agri, tiks lūgts pagaidīt īpašā uzgaidīšanas zonā.