Krievijas pārveidotie "McDonald's" restorāni uz kečupa paciņām aizkrāso logo

FOTO: AFP/Scanpix/"Apollo"

Krievijas "McDonald’s" restorāni svētdien, 12. jūnijā, tika atvērti ar jaunu nosaukumu, logotipu un ēdienkarti, taču tām pašām mērču paciņām, vēsta ziņu medijs "Business Insider".

Pārdēvētās ātrās ēdināšanas ķēdes darbinieki ar melnu marķieri bija aizķēpājuši "McDonald’s" logotipu uz mērču iepakojumiem.

Medijs "The Wall Street Journal" publicējis fotoattēlus, secinot, ka ēdienkarte ir līdzīga "McDonald’s". Savukārt medijs "Reuters" ziņoja, ka pārdēvētais uzņēmums izmanto vienkāršus baltus iepakojumus kartupeļiem un burgeriem.

FOTO: AFP/Scanpix

Daži citi ēdienkartes vienumi neesot pieejami loģistikas grūtību dēļ, un tirdzniecības ierobežojumi nozīmē, ka ēdieni, visticamāk, mainīsies.

Jau vēstīts, ka 12. jūnijā daudzviet Krievijā atvērti ātrās ēdināšanas restorāni "Vkusno I Tochka", kas aizstāj no Krievijas tirgus aizgājušo amerikāņu zīmolu "Mcdonald's".

"McDonald's" Krievijā darbojās 30 gadus, bet, reaģējot uz Krievijas iebrukumu Ukrainā, nolēma aiziet no Krievijas tirgus.

Visus 850 "McDonald's" restorānus Krievijā piekrita iegādāties "McDonald's" licences turētājs Aleksandrs Govors, kurš ir operators 25 restorāniem Sibīrijā.

Govors arī piekritis ar līdzšinējiem nosacījumiem vismaz divus gadus turpināt nodarbināt 62 000 cilvēku, kas pašlaik strādā "McDonald's" restorānos Krievijā.

Darījuma summa pagaidām tiek turēta noslēpumā.

Marta sākumā "McDonald's" paziņoja, ka uz laiku slēgs visus savus restorānus Krievijā, taču turpinās maksāt algas darbiniekiem. Uzņēmums atklāja, ka šis lēmums tam izmaksājis 55 miljonus dolāru mēnesī.

Pārdošanas līgums vēl jāapstiprina uzraudzības iestādēm, un process varētu tikt pabeigts pāris nedēļu laikā.

Pirmās 15 tirdzniecības vietas tiks atvērtas Maskavā un Maskavas apgabalā 12. jūnijā.

Redaktors iesaka