:format(webp)/nginx/o/2022/08/05/14739806t1hea4c.jpg)
Piektdienas, 5. augusta, rītā tika traucēta uzņēmuma "Pasažieru vilciens" mājaslapas, kā arī lietotnes darbība. Kiberuzbrukums ir novērsts.
Uzņēmuma Komunikācijas un mārketinga daļas vadītāja Sigita Zviedre norādīja, ka uzņēmums piedzīvoja kiberuzbrukumu, kas ietekmēja "Pasažieru vilciens" tīmekļa vietnes darbību un elektronisko biļešu tirdzniecību gan tīmekļa vietnē, gan mobilajā lietotnē.
Uzbrukums notika tīmekļa vietnes infrastruktūrai. "Pasažieru vilciena" informācijas tehnoloģiju daļas darbinieki sadarbībā ar partneriem ir novērsuši uzbrukumu.
Šis ir izkliedētais pakalpojuma atteikuma uzbrukums, ko plašāk raksturo angliskais termins DDoS (Distributed denial of service).
Jau vēstīts, ka iepriekš "Pasažieru vilciens" piedzīvojis kiberuzbrukumus, kā rezultātā uz laiku tika traucēta pieeja uzņēmuma lietotnei.