TVNET GRUPA - vadošā Latvijas mediju grupa augustā

Apollo.lv
CopyTelegram Draugiem X Whatsapp
Foto: TVNET

Augustā skaitliski lielāko auditorijas pieaugumu no visām ierīcēm kopā uzrādījis ziņu portāls tvnet.lv, vienlaikus sasniedzot šogad lielāko auditoriju, liecina starptautiskā interneta pētījumu un tehnoloģiju uzņēmuma "Gemius" publicētais Latvijas interneta lietotāju apmeklētāko vietņu TOP 20.

"Augustā TVNET GRUPAS portāliem tvnet.lv un apollo.lv ir straujš pieaugums, salīdzinot ar maiju un jūniju, kad arī mēs piedzīvojām daudzus Krievijai lojālu kiberpirātu uzbrukumus - tas ietekmēja mūsu zīmolu pieejamību un auditorijas plūsmas vasaras sākumā.

Kiberuzbrukumiem ir dažādi iemesli, viens no tiem ir grupas publiski paustā nostāja ignorēt "Roskomnadzor" prasību mums nepublicēt informāciju, kas atbalsta Ukrainu. Uzbrukumi turpinās, bet veicam preventīvas darbības, lai nodrošinātu mūsu lasītājiem nepārtrauktu pieejamību informācijai."

"TVNET GRUPAS labie augusta rezultāti ir mērķtiecīga darba rezultāts - stratēģijas maiņas un mārketinga aktivitāšu panākumi, kas rada iespēju veiksmīgi piesaistīt dažādas auditorijas.

Arī redakcijas komandas paplašināšana ar profesionāliem redaktoriem un žurnālistiem ļauj palielināt satura apjomu un dažādot tā piedāvājumu. Tāpat arī daudzie skaidrojošie materiāli par karu Ukrainā, okupācijas pieminekļa nojaukšanu, krievu šovbiznesa zvaigznēm Latvijā, radīja noturīgu interesi plašās sabiedrības grupās," komentē Toms Ostrovskis, TVNET GRUPAS portālu galvenais redaktors.

Augustā no mediju grupām visvairāk lietotāju sasniegusi TVNET grupa ar vietnēm tvnet.lv (t.sk., receptes.lv), spoki.lv un apollo.lv, kā arī statistiku par tvnet.lv, apollo.lv un rus.tvnet.lv aplikācijām, ko lietojuši 902 000 jeb 60 procenti Latvijas interneta lietotāju, kas ir par 49 000 vairāk nekā jūlijā.

Tikmēr DELFI grupa ar vietnēm delfi.lv, t.sk., calis.lv, atverskapi.lv, mansdraugs.lv, tavsdarzs.lv, vietni bilesuparadize.lv, Delfi TV, kā arī mobilo aplikāciju sasniegusi 882 000 reālo lietotāju un 59 procentus interneta lietotāju (par 23 000 mazāk nekā iepriekšējā mēnesī).

Trešajā pozīcijā starp grupām, tāpat kā jūlijā, ierindojas Rīgas Viļņu mediju grupa ar vietnēm jauns.lv, t.sk., otkrito.lv jeb rus.jauns.lv, rigasvilni.lv, zurnali.lv, kā arī datiem par jauns.lv straumēšanu, kas pagājušajā mēnesī sasniegusi 686 000 reālo lietotāju un 46 procentus interneta lietotāju, kas ir par 28 000 mazāk nekā jūlijā.

TV3 mediju grupa, kas aptver datus par tv3.lv, play.tv3.lv video un starfm.lv straumēšanu, kā arī tv3play.lv aplikāciju, pagājušajā mēnesī sasniegusi 45 procentus jeb 678 000 Latvijas interneta lietotāju, uzrādot auditorijas kritumu par 10 000 lietotājiem. Mediju grupu piecinieku noslēdz la.lv/ TV24 grupa ar vietnēm la.lv, lrtv.lv un tv24.lv, kas augustā sasniegusi 600 000  un 40 procentus interneta lietotāju – par 59 000 reālo lietotāju mazāk nekā jūlijā.

KomentāriCopyTelegram Draugiem X Whatsapp
Aktuālākās ziņas
Nepalaid garām
Uz augšu