/nginx/o/2023/04/23/15276782t1heeb5.png)
Kāda iedzīvotāja vaicā, kāpēc lidostā "Rīga" bieži vien gaisa tilta neesamības dēļ lidmašīnas reiss ir jāgaida ārā, aukstumā, sniegā un lietū. Atbildes meklēja Latvijas Televīzijas raidījums "4. studija".
Kāda iedzīvotāja vaicā, kāpēc lidostā "Rīga" bieži vien gaisa tilta neesamības dēļ lidmašīnas reiss ir jāgaida ārā, aukstumā, sniegā un lietū. Atbildes meklēja Latvijas Televīzijas raidījums "4. studija".
"Tas ir ļoti grūti, laikietilpīgi un pretīgi – gaidīt ārā, samirkt pašai un arī bagāžai. Kas notika ar gaisa tiltiem, un kad tie atkal tiks uzstādīti?" par neērto ceļu līdz lidmašīnai vai lidostai stāsta Marija.
Daļa pasažieru var izmantot gaisa tiltus, tomēr daļai, kā aprakstīja Marija, jāstāv un jāgaida iekāpšana zem klajas debess gan lietainā vasarā, gan baltā ziemā.
Starptautiskās lidostas "Rīga" Komunikācijas projektu vadītāja Ilze Salna pastāstīja, ka pašlaik lidostā pieejami četri gaisa tilti. Līdz gada beigām lidosta cer saņemt vēl piecus tiltus, kas tiks uzstādīti veco tiltu vietā, kas ir nolietojušies, nokalpojuši vairāk nekā 20 gadu.
Speciāliste stāsta, kāpēc pasažieriem var nesanākt iet pa gaisa tiltu.
"Pirmkārt, aviokompānija var neizvēlēties izmantot gaisa tiltu, jo pasažieru apmaiņa, izmantojot gaisa tiltu, notiek krietni lēnāk," paskaidroja Salna. "Tāpēc, piemēram, zemo cenu aviokompānijas ļoti reti izmanto gaisa tiltus vai neizmanto nemaz, bet arī klasiskās aviokompānijas var izlemt, ka viņi gaisa tiltu neizmantos."
Salna aicināja pasažierus sliktu laikapstākļu gadījumā nesteigties pirmajiem iekāpt lidmašīnā.
Plašāk "4.studijas" sižetā: