Lidostā "Rīga" personai ar invaliditāti atsaka suņa transportēšanu. "airBaltic" komentē situāciju (4)

Apollo.lv
CopyTelegram Draugiem X Whatsapp
Foto: Alla Krūmiņa/Facebook

Starptautiskajā lidostā "Rīga" nepatīkamu situāciju saistībā ar  lidsabiedrības "airBaltic" reisu novērojusi iedzīvotāja Alla.

Alla sociālo tīklu vietnē "Facebook" vēsta: "Tikko savām acīm un ausīm piedzīvoju ko "fantastisku" – starptautiskajā lidostā "Rīga" gaidām boarding. Izmantoju iespēju vēl uzlādēt telefonu, tāpēc stāvu pie invalīdu krēsliem, kur blakus ir brīva rozete.

Mūsu reiss kavējas - tas sīkums. Bet man blakus ratiņkrēslā sēž kāda sieviete invalīde, kuru pavada trenēts (īpašā vestītē) labradors.

Pienāk RIX darbiniece un laipni pavēsta, ka šo reisu apkalpojot "KarpatAir" (tā teica RIX darbiniece - uz klāja gan izrādījās IBERIA) nevis "airBaltic", un ka viņi atsakoties uzņemt viņu uz lidmašīnas klāja ar suni.

Ja būtu airBaltic komanda - viss būtu kārtībā, bet… nu esot šādi! Tāpēc jāmeklējot cits reiss, lai kundze ar savu uzticamo pavadoni varētu tikt savā galamērķī! airBaltic, nopietni?"

Allas ierakstu pamanījusi arī minētā persona Baiba. Viņa raksta, ka palikusi bez savas asistentes gandrīz uz nedēļu.

"Lai gan airBaltic, kad pirku biļetes, apgalvoja, ka viss ir kārtībā un suns - asistents var lidot kopā ar mani.

Lai kā man gribētos visā redzēt pozitīvo, šeit to grūti saskatīt. Un laikam būs tā reize, kad šo nevar atstāt tāpat, jo iedomājos cilvēkus, kuri pilnīgi nevar palikt bez sava palīga un kuriem tās ir dzīvības un nāves jautājums.

Man tās ir fiziskas neērtības, krišanas draudi, lielāks nogurums paliekot bez sava palīga, finansiāli zaudējumi (pirku papildus bagāžu, lai Elfas mantas un barību paņemtu, īrēju elektrisko ratiņkrēslu, lai ietu staigāt, pirku "airBaltic" biļetes, par kurām maksāju vairāk un palieku ilgāk te, maksāju papildus par viesnīcu, jo "airBaltic" lidojumi nebija tieši datumos, kad man vajadzēja darba sanāksmei) un emocionāla trauma."

Baiba šobrīd meklē juristu, kas palīdzētu viņu aizstāvēt šajā situācijā.

18. jūnija vakarpusē pati lidsabiedrība komentējusi minēto situāciju, vēstot: "Noskaidrojot situācijas apstākļus, apstiprinām, ka partnerlidsabiedrības pārstāvji šajā lidojumā suni neuzņēma dažādu apstākļu, tai skaitā suņa labbūtības, kā arī lidojuma ilguma dēļ. Mūsu kolēģi par to informēja pasažieri, piedāvājot lidojuma alternatīvas.

Pasažiere tomēr izvēlējās izmantot esošo lidojumu. airBaltic atvainojas par radušos situāciju! Apliecinām, ka tā ir nodota atbildīgajām komandām detalizētai izmeklēšanai un visu procedūru izvērtēšanai, lai šādi gadījumi vairs neatkārtotos."

Komentāri (4)CopyTelegram Draugiem X Whatsapp
Redaktors iesaka
Nepalaid garām
Uz augšu