Suns, kam atteica transportēšanu lidmašīnas reisā, dodas pie saimnieces

CopyTelegram Draugiem X Whatsapp
Foto: LTV Ziņu dienests/ekrānuzņēmums/“Twitter”

Pirmdien internetā izplatījās ziņās par nepatīkamu situāciju starptautiskajā lidostā "Rīga" saistībā ar lidsabiedrības "airBaltic" reisu, kur kādas personas suns asistents netika uzņemts lidmašīnā. Tomēr jau šodien Elfa dodas ceļā pie saimnieces.

Suns asistents, kuram "airBaltic" partnerlidsabiedrības "Carpatair" pārstāvji neļāva lidot kopā ar saimnieci Baibu Baikovsku, šodien tomēr dosies ceļā pie viņas. Elfa jau atrodas lidostā, vēstī LTV ziņu dienests.

Aviokompānija "airBaltic", kas nonākusi sabiedrības krustugunīs atgadījuma dēļ, publiski atvainojušies Baibai par notikušo un nodrošinājuši Elfas nokļūšanu pie savas saimnieces.

"airBaltic" arī sazinājušies ar partnerlidsabiedrību "Carpatair", un uzņēmums apstiprinājis, ka šādi nepieņemami incidenti vairs neatkārtosies. Vienlaikus Latvijas aviokompānija turpinot izvērtēt iekšējās procedūras, lai izvairītos no līdzīgām situācijām nākotnē.

Aviokompānijas pārstāvji arī pavēstījuši, ka "airBaltic" pastiprinās kontroli pār partneru lidsabiedrībām un pasažierei, kuras suni-pavadoni neuzņēma lidmašīnā, segs visus izdevumus.

Uzņēmums bijis saziņā ar pasažieri un vienojušies ka suni-pavadoni kopā ar pasažieres māti pirmdien nogādās Malagā un parīt atpakaļ Rīgā. "airBaltic" segs visas lidojumu izmaksas, kā arī atmaksās pasažierei izdevumus, kas saistīti ar lidojumu svētdien.

"airBaltic" atvainojas par šo situāciju un uzņemas atbildību, kā arī piekrīt, ka šādi gadījumi nav pieņemami, pauž kompānijas pārstāvji.

Tāpat lidsabiedrībā norāda, ka šobrīd notiek iekšējā situācijas izmeklēšana, lai pārbaudītu, kā uzlabot "airBaltic" informācijas iekšējo apriti, lai visas puses būtu simtprocentīgi informētas par jebkādām lidojumu izmaiņām vai pasažieriem salonā, kuriem nepieciešama īpaša aprūpe, tostarp pasažieriem ar īpašām vajadzībām.

Šis konkrētais gadījums pastiprinās "airBaltic" kontroli pār partneru lidsabiedrībām, uzsver "airBaltic" pārstāvji. Lidsabiedrība šobrīd ir saziņā ar "Carpatair", lai noskaidrotu precīzu atteikuma pamatojumu.

Vienlaikus lidsabiedrība "airBaltic" jau guvusi apstiprinājumu no šīs pašas lidsabiedrības, ka uzņēmums "Carpatair" pārskatīs savus pakalpojumu sniegšanas nosacījumus un turpmāk, sākot ar šo brīdi, suņi-pavadoņi tiks uzņemti.

"Apollo.lv" jau vēstīja, ka Alla sociālo tīklu vietnē "Facebook" rakstīja: "Tikko savām acīm un ausīm piedzīvoju ko "fantastisku" – starptautiskajā lidostā "Rīga" gaidām boarding. Izmantoju iespēju vēl uzlādēt telefonu, tāpēc stāvu pie invalīdu krēsliem, kur blakus ir brīva rozete.

Mūsu reiss kavējas - tas sīkums. Bet man blakus ratiņkrēslā sēž kāda sieviete invalīde, kuru pavada trenēts (īpašā vestītē) labradors.

Pienāk RIX darbiniece un laipni pavēsta, ka šo reisu apkalpojot "KarpatAir" (tā teica RIX darbiniece - uz klāja gan izrādījās IBERIA) nevis "airBaltic", un ka viņi atsakoties uzņemt viņu uz lidmašīnas klāja ar suni.

Ja būtu airBaltic komanda - viss būtu kārtībā, bet… nu esot šādi! Tāpēc jāmeklējot cits reiss, lai kundze ar savu uzticamo pavadoni varētu tikt savā galamērķī! airBaltic, nopietni?"

Allas ierakstu pamanījusi arī minētā persona Baiba. Viņa raksta, ka ir risks palikt bez savas asistentes gandrīz uz nedēļu.

"Lai gan airBaltic, kad pirku biļetes, apgalvoja, ka viss ir kārtībā un suns - asistents var lidot kopā ar mani.

Lai kā man gribētos visā redzēt pozitīvo, šeit to grūti saskatīt. Un laikam būs tā reize, kad šo nevar atstāt tāpat, jo iedomājos cilvēkus, kuri pilnīgi nevar palikt bez sava palīga un kuriem tās ir dzīvības un nāves jautājums.

Man tās ir fiziskas neērtības, krišanas draudi, lielāks nogurums paliekot bez sava palīga, finansiāli zaudējumi (pirku papildus bagāžu, lai Elfas mantas un barību paņemtu, īrēju elektrisko ratiņkrēslu, lai ietu staigāt, pirku "airBaltic" biļetes, par kurām maksāju vairāk un palieku ilgāk te, maksāju papildus par viesnīcu, jo "airBaltic" lidojumi nebija tieši datumos, kad man vajadzēja darba sanāksmei) un emocionāla trauma."

Baiba šobrīd meklē juristu, kas palīdzētu viņu aizstāvēt šajā situācijā.

18. jūnija vakarpusē pati lidsabiedrība komentējusi minēto situāciju, vēstot: "Noskaidrojot situācijas apstākļus, apstiprinām, ka partnerlidsabiedrības pārstāvji šajā lidojumā suni neuzņēma dažādu apstākļu, tai skaitā suņa labbūtības, kā arī lidojuma ilguma dēļ. Mūsu kolēģi par to informēja pasažieri, piedāvājot lidojuma alternatīvas.

Pasažiere tomēr izvēlējās izmantot esošo lidojumu. airBaltic atvainojas par radušos situāciju! Apliecinām, ka tā ir nodota atbildīgajām komandām detalizētai izmeklēšanai un visu procedūru izvērtēšanai, lai šādi gadījumi vairs neatkārtotos."

KomentāriCopyTelegram Draugiem X Whatsapp
Redaktors iesaka
Nepalaid garām
Uz augšu