"Ja es neatbildēšu, kāds cietīs." Kā studentu ideja kļuva par slepkavnieku magnētu

CopyTelegram Draugiem X Whatsapp
Ierocis. Ilustratīvs attēls.
Ierocis. Ilustratīvs attēls. Foto: zef art/Shutterstock

Bobs Inness studiju gados izveidoja mājaslapu "rentahitman.com" jeb "nolīgsti pasūtījuma slepkavu". Nosaukums bija satīriska vārdu spēle par biznesu, kas piedāvāja klientam pasūtīt "slepkavību" jeb kiberuzbrukumu ar mērķi identificēt mājaslapu vājās vietas. 

Bizness neuzplauka, bet Bobs paturēja domēnu ar mērķi to pārdot.

Sev par lielu pārsteigumu, Bobs saņēma e-pastus nevis no domēna pircējiem, bet gan pakalpojuma pieprasītājiem, kuri vēlējās... pasūtīt slepkavību.

Lai gan lielākā daļa e-vēstuļu sūtītāju apzinājās lapas satīrisko raksturu, daži slepkavības pieteikumi atklāja ļoti daudz privātas informācijas par iecerētajiem mērķiem.

Pēc pirmajām trim glābtajām dzīvībām Bobs padarīja vietni uzkrītoši satīrisku, bet arī tas neizrādījās pietiekami liels šķērslis dažu cilvēku pieprasījumiem īstenot viņu ļaunprātīgās vēlmes.

Pirmais "klients", par kuru domēna īpašnieks ziņoja, bija sieviete no Kanādas, kura vēlējās nogalināt savus radus Anglijā, jo viņi dāmai "izkrāpuši mantojumu".

Visu rakstu lasiet tiešsaistes žurnālā "Klik".

KomentāriCopyTelegram Draugiem X Whatsapp
Redaktors iesaka
Nepalaid garām
Uz augšu