parasti es nebļaustos un nenoveļu vainu uz kādu, bet mēģinu situāciju atrisināt, komunicējot ar lietotnes izstrādātājiem. Vienmēr esam nonākuši pie ļoti laba galarezultāta.
Šobrīd pats svarīgākais, lai lietotne pilnvērtīgi strādā un informācija nonāk MVR."
Lai MVR informāciju saņemtu vienmēr, Čekstere atgādina: “Neskatoties uz to, ka "Mednis" darbojas arī bezsaistē, kad datu ievākšanai tīkls nav nepieciešams, ievāktie dati gaida nosūtīšanu, līdzko parādās pieejams interneta pārklājums. Taču, lai "Mednis" kaut ko nosūtītu, ir nepieciešamība lietotni arī atvērt tad, kad interneta pārklājums ir pieejams.
Ar neatvērtu lietotni telefons datus nenosūta!"
Mednieki vēlētos vēl vairāk iespēju
“Protams, mums, medniekiem, patiktu, ka "Mednī" būtu pieejama informācija par nomedītajiem dzīvniekiem, attēlotos citi mednieki un daudz kas cits,” par nākotnes iespējām spriež Dambergs. “Gan jau tam arī pienāks laiks.
Saprotams, ka lietotnes mērķis nav veidot dažādu veidu informācijas uzkrāšanu, bet rīks, ar kuru informāciju operatīvi nodot MVR.
Šobrīd es nomedīšanas apjomus un medīšanas intensitātes datus skatos un analizēju, izmantojot pieejamo informāciju MVR. Tagad ar nepacietību gaidu dzinējmedību un individuālo medību sadaļas, kuras testēsim un mēģināsim.
Varam jau teikt, ka nelietosim un mums nekas nestrādā/neiet, bet mūsdienās nekas nestāv uz vietas. Kādreiz lietojām dažāda veida papīru medību atļaujas, pēc tam savilcējus, tagad lietotni "Mednis", bet vēl pēc kādiem gadiem, iespējams, būs mākslīgais intelekts. Tāpēc