Skip to footer
Šodienas redaktors:
Pauls Jānis Siksnis
Iesūti ziņu!

Vēlas mainīt radio reklāmas ierobežojumus (1)

Ilustratīvs attēls.

Saeimas Cilvēktiesību un sabiedrisko lietu komisija iesniegusi grozījumus Elektronisko plašsaziņas līdzekļu likumā, kas paredz, ka reklāmas apjoms radio programmās vairs netiks ierobežots katrā stundā, bet gan diennaktī, nepārsniedzot 20% no kopējā raidlaika.

Tāpat likumprojekts paredz, ka tiek precizēti un vienkāršoti reklāmas veidi, piemēram, tiek izslēgti jēdzieni "radio veikals" un "radio veikala skatlogs".

Ar grozījumiem tiks noteikts, ka ilgstošas reklāmas, kas ir ilgākas par 90 sekundēm, tiek skaidri definētas un tām tiek noteikti izvietošanas ierobežojumi, piemēram, tās nedrīkst rādīt valsts svētku un reliģisko ceremoniju laikā.

Grozījumos uzsvērta nepieciešamība marķēt komerciālos paziņojumus, lai sabiedrība varētu skaidri atšķirt redakcionālo saturu no apmaksāta satura.

Likumprojekta anotācijā teikts, ka grozījumu mērķis ir nodrošināt vienotu un saprotamu reklāmas regulējumu radio programmās un samazināt administratīvo slogu un pielāgot regulējumu reālajai situācijai mediju tirgū.

Tāpat likumprojekta autori uzskata, ka ar grozījumiem tiks uzlabota sabiedrības informētība par apmaksāta satura klātbūtni.

Komentāri (1)
Redaktors iesaka
Nepalaid garām
Uz augšu