«Swedbank» konstatējusi mēģinājumus nelikumīgi iegūt klientu internetbankas datus, izmantojot vienkāršākā veida paroles. Kaut arī klientu līdzekļi ir drošībā, tomēr banka aicina visus klientus pārskatīt savu izvēlēto paroļu drošību.
Nelikumīgi mēģina iegūt «Swedbank» datus; daļai klientu bloķē internetbankas piekļuvi (102)
Kā portāls «Apollo» uzzināja bankā, rūpējoties par klientu datu aizsardzību, banka ir bloķējusi internetbankas pieeju visiem tiem klientiem, ap kuru identifikatoriem novērota aktivitāte.
Atjaunot pieeju internetbankai lietotāji var, piezvanot uz telefonbanku 67444444.
Banka atgādina, ka drošai parolei būtu jāsastāv no savstarpēji nesaistītiem burtiem un cipariem. Lielākai drošībai ieteicams izmantot gan lielos, gan mazos burtus, kā arī citus simbolus un pieturzīmes, kā arī vārda vietā izmantot kādu frāzi.
«Swedbank» internetbankai ir trīspakāpju drošības sistēma – identifikācijas numurs, klienta izvēlētā parole un kodu kalkulators vai kodu karte. Lai palīdzētu bankai nodrošināt maksimālu aizsardzību, klienti tiek aicināti regulāri mainīt paroli, katru reizi izvēloties jaunu un drošības prasībām atbilstošu paroli.
«Swedbank» atgādina, ka paroles maiņa jāveic pašā internetbankā un ka bankas pārstāvji nekad pie klientiem nevēršas ar aicinājumu sniegt informāciju par internetbankas parolēm vai kodiem.