«Peugeot»: Latviju krituma tendence neskars

Apollo.lv
CopyTelegram Draugiem X Whatsapp
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Reuters/Scanpix

Ja Eiropas tirgum «Peugeot» šogad prognozē apm. 8% kritumu, kā rezultātā pagājušajā nedēļā tika izplatīti arī paziņojumi par darbinieku atlaišanu, Latvijas auto tirgus, kā arī «Peugeot» pozīcija tirgū, rāda augšupejošu tendenci, sacīja «Peugeot» importētāja «KW Bruun Baltic» mārketinga vadītāja Kerli Maro.

«Latvijā pirmajā pusgadā tika reģistrēti 6718 jauni automobiļi, kas, salīdzinājumā ar to pašu periodu pagājušajā gadā, ir par 14% vairāk; 607 no tiem bija «Peugeot», tādējādi mūsu tirgus daļa ir 9%, un «Peugeot» ir trešais pārdotākais automobiļu zīmols,» teica Maro.

Viņa piebilda, ka pagājušajā nedēļā no Francijas saņemtie paziņojumi par uzņēmuma darbinieku atlaišanu neietekmēs automobiļu piegādi Latvijas tirgum, un nav sagaidāms, ka mūsu klienti izjutīs tā ietekmi. Drīzāk tā ir vispārēja automobiļu pārdošanas apjoma samazināšanās visā Eiropā, tādēļ «Peugeot» apzināti samazina savus ražošanas apjomus.

Kerli Maro komentēja, ka viens no iemesliem automobiļu pārdošanas skaita pieaugumam ir līzinga līgumu izbeigšanās, kas slēgti ekonomiskās izaugsmes labākajos, līdz ar to šobrīd daudzi automobiļu īpašnieki ir jaunu izvēļu priekšā. «Iespējams daudzi no tiem, kas, automobili iegādājās 2007. gadā, īpaši naudu neskaitīja, taču šodien, mainot automobili, meklē ar daudz racionālāku skatu».

KomentāriCopyTelegram Draugiem X Whatsapp
Redaktors iesaka
Nepalaid garām
Uz augšu