Internetā sācis darboties ASV bezalkoholisko dzērienu ražotāja «Coca-Cola» mūzikas veikals «Mycokemusic.com», kas tiek pozicionēts kā datorfirmas «Apple» mūzikas dienesta «iTunes Music Store» konkurents.
Pašlaik «Mycokemusic.com» katalogā pieejami apmēram 250 tūkstoši kompozīciju, kuru tiesības pieder pasaulē piecām lielākajām mūzikas kompānijām. Nākotnē sortimentu plānots būtiski paplašināt.
Dziesmu katalogs sastādīts, palīdzot Lielbritānijas mūzikas dienestam OD2, kura īpašnieks ir pazīstamais mūziķis Pīters Geibriels. Tajā būs pieejamas dziesmas, kas domātas klausītājiem ar dažādu gaumi — sākot no Elvisa Preslija laikiem un beidzot ar Eminemu.
Jaunajā mūzikas veikalā vienas dziesmas lejupielāde maksās 0,80 sterliņu mārciņu (aptuveni 0,77 latus), bet albuma lejupielāde — 6,4 sterliņu mārciņas (aptuveni 6,2 latus), kas ir nedaudz dārgāk kā konkurentiem. «iTunes Music Store» mūzikas veikals piedāvā lejupielādēt jebkuru dziesmu par 0,99 ASV dolāriem (aptuveni 0,53 latiem), bet albumu — par 9,99 ASV dolāriem (aptuveni 5,40 latiem).
Savukārt «Coca-Cola» mūzikas veikals piedāvās iespēju abonentiem iegādāties ierakstus 4–6 nedēļas pirms to oficiālās prezentācijas.
Pieslēgties «Mycokemusic.com» varēs tikai 18 gadu vecumu sasniegušas personas, jo maksāt par iegādātajiem ierakstiem vajadzēs ar kredītkartēm.
Tomēr pirmā darbības diena jaunajam mūzikas dienestam nebija īpaši veiksmīga. Tehnisku problēmu dēļ veikala apmeklētāji varēja atvērt tikai lapu ar reklāmas uzrakstu, kas vēstīja, ka veikalu atvērs 19. janvārī. Līdz vakaram kļūmes tika novērstas.
Pašlaik pazīstamākais interneta mūzikas veikals «iTunes Music Store» deviņos darbības mēnešos pārdevis vairāk nekā 30 miljonus mūzikas failu.
Analītiķi uzskata, ka «Coca-Cola», kam ir liels budžets un ļoti pazīstams brends jeb zīmols, nodrošinās maksas mūzikas servisam milzīgu popularitāti.
Sākumā «Coca-Cola» savus pakalpojumus sniegs tikai Lielbritānijā, bet vēlāk arī citās valstīs.
«Coca-Cola» ir Lielbritānijas oficiālā mūzikas čārta sponsors.