/nginx/o/2018/07/12/8738497t1h69b9.jpg)
Kāds nesen [s:6095] apgalvo, ka e-pasta un interneta lietotāji paši veicinot surogātpasta industrijas attīstību.
Pētījumā, kuru veikusi datortīklu drošības firma «Mirapoint» un tirgus pētniecības grupa «Radicati Group», ir secināts — gandrīz trešdaļa lietotāju izmantojuši atsauces, kuras saņēmuši surogātpasta vēstulēs. Turklāt katrs desmitais vismaz vienu reizi ir iegādājies produktu, kas reklamēts nelūgtajos e-pasta sūtījumos.
Apmeklējot adresi, kas ievietota šādā vēstulē, var izraisīt datora inficēšanu ar vīrusu vai citu kaitīgo programmu, vienlaikus pavēstot surogātpasta sūtītājiem, ka jūsu e-pasta adrese ir aktīva un tiek lietota. Bieži adreses lietošanas fakts tiek konstatēts ar paņēmienu, uz kuru, kā liecina pētījums, iekrīt gandrīz piektā daļa lietotāju. Vēstulē tiek ievietota iespēja atrakstīties no sūtījumiem, kuras izmantošanas mēģinājums var tikai vairot sūtījumu skaitu, tā kā apliecina, ka adresāts ir saniegts.
Tas, ka 10% surogātpasta saņēmēju tik tiešām pērk ar tā palīdzību reklamētus produktus, apliecina šī uzmācīgās reklāmas veida efektivitāti. Ļoti ieteicams nekādā gadījumā necensties izmantot surogātpasta vēstulēs piedāvātās atrakstīšanās (unsubscribe) iespējas.