Šogad neauglības ārstēšanas kampaņas ietvaros apstiprinātas divas grūtniecības

CopyTelegram Draugiem X Whatsapp
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.

«Pērn, saziedojot 24,5 tūkstošos eiro, finansiālais atbalsts pilnīgi apmaksātajam medicīniskās apaugļošanas kursam tika piešķirts septiņām Latvijas ģimenēm – no Rīgas, Jelgavas, Saulkrastiem, Ventspils, Daugavpils un Daugavpils novada. Uz doto mirkli procedūru ir izgājušas trīs ģimenes, no kurām divas – no Daugavpils un Ventspils – ir sava ilgi gaidītā bērniņa gaidībās,» informē Laila Vārtukapteine, SIA «ELVI Latvija», kas ir galvenā neauglības ārstēšanas kampaņas atbalstītāja un idejas autore, komercdirektore.

«Pārējās četras ģimenes ir medicīnisko manipulāciju procesā, tāpēc ceram, ka drīz atkal varēsim ziņot pozitīvos jaunumus,» papildina Artūrs Sondors, Klīnikas EGV, kas arī ir viena no galvenajām kampaņas atbalstītājām, direktors un operējošais ginekologs. «Medicīniskā apaugļošana ir sarežģīta un laikietilpīga medicīnas procedūra, kuras rezultātā rodas jauna dzīvība – ilgi gaidītais bērns, uz kuru citreiz gaida un cer pat daudzus gadus. Tāpēc pārējām ģimenēm novēlam – nekad nepadoties, nepaturēt problēmu sevī, bet tikties ar speciālistiem un kopīgi risināt jautājumu!»

Pateicoties uzņēmumu un cilvēku ziedojumiem, divos gados finansiālais atbalsts pilnīgi apmaksātajam medicīniskās apaugļošanas kursam būs sniegts jau 17 ģimenēm, no kurām viena šāgada 16.martā sagaidījusi savu ilgi loloto bērniņu.

Neauglības ārstēšanas kampaņa ilgst no 2013.gada pavasara, un tās mērķis ir vērst Latvijas sabiedrības uzmanību uz reproduktīvās veselības jautājumiem un to risināšanas iespējām, kas tiešā veidā ir saistīts ar demogrāfijas situācijas veicināšanu valstī.

Padarīt Latviju bagātāku aicina biedrība «Taureņa efekts» ar mazumtirgotāju ELVI, klīniku EGV, mājsaimniecības lielveikalu «DOMO», ātrās ēdināšanas restorānu ķēdi «Hesburger», veikalu-noliktavu ALKOUTLET DZĒRIENI&VĪNI, AS VIRŠI-A degvielas uzpildes stacijās un lietotu preču mazumtirgotāju «KRISTĪNE-RR». Papildu informāciju par kampaņu var meklēt biedrības «Taureņa efekts» mājaslapā: www.labudarot.lv.

2015.gada 28.maijā biedrības «Labu darot» juridiskais nosaukums ir mainīts uz «Taureņa efekts» par godu tās pirmajai sociālajai kampaņai. Kampaņa «Taureņa efekts» tika uzsākta 2009.gada pavasarī, lai palīdzētu bērnunamos dzīvojošajiem bērniem un jauniešiem saskatīt profesionālās dzīves iespējas, iepazīties ar dažādām profesijām, tādējādi veiksmīgi integrējoties sabiedrībā pēc aprūpes iestādes atstāšanas. Projekts «Taureņa efekts» tiek turpināts, un vairāk par tā norisi var lasīt mājaslapā http://www.taurenaefekts.lv.

KomentāriCopyTelegram Draugiem X Whatsapp
Redaktors iesaka
Nepalaid garām
Uz augšu