Septembrī Frankfurtes auto izstādē «Citroen» demonstrēs «C4 BioFlex» modifikāciju, kas būs pirmais «Citroen» biodegvielas automobilis Eiropas tirgū. Ražotājs savus spēkus un tehnoloģiju līdz šim jau ir izmēģinājis Brazīlijā, kur 65% no pārdotajiem «Citroen» automobiļiem patērē alternatīvo degvielu.
«Citroen C4 BioFlex» ir aprīkots ar 1,6 litru dzinēju, kas ar biodegvielu spēj attīstīt 110 zirgspēku jaudu un atmosfērā izkūpināt par 5% mazāku CO2 daudzumu. Savukārt, lietojot parasto benzīnu, tas attīsta nedaudz mazāku jaudu – 107 zirgspēkus. Tomēr nav labuma bez ļaunuma – uz 100 km «C4 BioFlex» patērē 9,8 litrus biodegvielas, kas salīdzinot ar 7,1 litra benzīna patēriņu ir diezgan jūtams degvielas patēriņa pieaugums.
«Citroen C4 BioFlex» būs pieejams tikai piecu durvju hečbeka izpildījumā, un tas maksās tieši tikpat cik šāds auto ar 1,6 litru 16V dzinēju.