«Volkswagen BlueMotion» filozofija gan ražošanā gan auto tehnoloģijās

CopyTelegram Draugiem X Whatsapp
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Volkswagen AG

Moderns, videi draudzīgs un efektīvs – tie ir vārdi, kas raksturo Volkswagen stendu 2009. gada starptautiskajā inženiernozaru gadatirgū «Hannover Messe», kas norisināsies no 20. – 24. aprīlim. 16. zālē «Volkswagen» stenda spilgtākais eksponāts būs jaunais «Volkswagen Polo» – pēdējais «Volkswagen» zīmola transportlīdzeklis.

Inženiernozaru izstādē «Volkswagen» galveno uzmanību velta tādu procesu un tehnoloģiju prezentēšanai, kas apvienojušies zem «BlueMotionTechnologies» zīmola un kas atrodami gan automobiļu ražošanā, gan pašos transportlīdzekļos. «BlueMotionTechnologies» logo ietver «Volkswagen» ražošanai nobriedušās vai drīz sērijveida ražošanai nododamās tehnoloģijas un produktus, kas ievērojami samazina degvielas patēriņu un CO2 izmešu daudzumu. «Volkswagen» stenda apmeklētājiem pirmajiem būs iespēja apskatīt, kā novatoriskas un ilgtspējīgas koncepcijas tiek integrētas transportlīdzekļa dzīves ciklā.

«Volkswagen» prioritāte ir resursu saglabāšana, gan izmantojot maza svara materiālus transportlīdzekļu ražošanā, gan izstrādājot biogēnu degvielu, lai samazinātu CO2 izmešu daudzumu. Izstādes apmeklētājiem apskatei piedāvātas arī vairākas modernas degvielas un riteņu piedziņas daļas stratēģijas, piemēram, TDI, TSI un DSG, demonstrējot arī, kā tās darbojas.


Taču vēl bez šiem ar transportlīdzekļiem saistītajiem eksponātiem «Volkswagen» prezentēs arī nākamos labās prakses risinājumus, piemēram, «koģenerācijas ierīci». Tā ražo gan siltumu, gan jaudu, ilustrējot «Volkswagen» dzinējiem paredzētus modernus agregātus, kas rūpniecības procesos optimizē enerģijas efektivitāti.

Ikviens, kas ieinteresēts uzsākt karjeru Eiropas lielākajā autorūpniecības uzņēmumā, izstādē «Hannover Messe» atradīs par to plašu informāciju. «Volkswagen» mārketinga komanda būs pieejama apmeklētājiem 16. zālē. Savukārt 34. paviljonā ar nosaukumu «TectoYou» «Volkswagen» ir arī savs stends jaunāko tehnoloģiju faniem.

KomentāriCopyTelegram Draugiem X Whatsapp

Tēmas

Redaktors iesaka
Nepalaid garām
Uz augšu