Ar vienu litru degvielas nobrauc gandrīz 22 kilometrus (43)

Apollo.lv
CopyTelegram Draugiem X Whatsapp
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Publicitātes foto

Pirmā «Volkswagen» pasaules čempionāta «Think Blue. World Championship.», kas notika ASV, uzvarētājs šķērsoja finiša līniju Losandželosā. Divu dienu ilgajā sacensībā, kurā piedalījās 18 labākie braucēji no visas pasaules, degvielu taupoša braukšana tika pacelta pavisam jaunā līmenī, jo jaunajā «Jetta Hybrid» ar vienu litru degvielas tika nobraukti gandrīz 22 kilometri.

Šajā unikālajā rallijā piedalījās 2012. gada nacionālo sacensību uzvarētāji no visas pasaules. Braucot no Sanfrancisko līdz Santa Monikai, viņu mērķis bija sasniegt zemāko degvielas patēriņu un demonstrēt savas zināšanas par ekoloģisko ilgtspējību.

Aptuveni 645 km garajā ceļā cauri Kalifornijai dalībnieki varēja izbaudīt jauno «Jetta Hybrid» un tā dažādos braukšanas režīmus, sākot no pilsētas ielām līdz pat līkumainajiem Klusā okeāna piekrastes lielceļiem un maģistrālēm. Šajā sarežģītajā maršrutā dalībniekiem bija jāatceras, ko viņi zina par degvielu taupošu braukšanu, vienlaikus cenšoties pilnībā izmantot hibrīdtehnoloģiju, kurās apvienota elektriskā un gāzes jauda, iespējas.

Losandželosas autoizstādē, kas sākas šodien, 28.novembrī, oficiāli tiks godināts uzvarētājs Frenks Cofts (Frank Zauft) no Vācijas, un ASV tirdzniecībā tika laists jaunais «Jetta Hybrid».

«Šī starptautiskā sacensība degvielu taupošajā braukšanā parādīja, ka braukt, domājot par apkārtējo vidi, var būt jautri,» teica Jurgens Stakmans (Jürgen Stackmann), «Volkswagen» grupas un «Volkswagen» zīmola Mārketinga nodaļas direktors. «Tas lieliski demonstrē saukļa «Think Blue» būtību, iedvesmojot un ļaujot ikvienam pievienoties mums un mainīt ikdienas braukšanas ieradumus vienkāršā un patīkamā veidā.»

Sacensību laikā braucējiem bija jātiek galā arī ar dažiem uzdevumiem par ekoloģisko ilgtspējību un «Think Blue.» koncepciju. Piemēram, dažādās spēlēs dalībniekiem bija jāatrod ekoloģiskākais un ekonomiskākais veids, kā ražotnē izmantot atjaunojamo enerģiju - gluži kā koncepcijā «Think Blue. Factory.», kas ir Volkswagen zīmola iniciatīva, lai līdz 2018. gadam samazinātu ražotņu radīto izmešu daudzumu par 25%.

«Think Blue. World Championship.» ir neatņemama «Think Blue.» koncepcijas sastāvdaļa. Tā demonstrē Volkswagen nostāju ekoloģiskās ilgtspējas jomā. Šajā čempionātā sadarbībā ar Climate Partner tika aprēķināts oglekļa nospiedums, lai ietekmes uz klimatu ziņā padarītu pasākumu pēc iespējas neitrālāku.

Oglekļa nospieduma aprēķinā ietilpst visi attiecīgie izmešu avoti, lielākoties braukšana, uzturēšanās viesnīcās, ēdināšana, loģistika un mobilitāte, kā arī siltumnīcas efekta gāzu izmeši, kas radās tieši sacensību laikā. Rūpīgi izvēloties ilgtspējīgus ēdināšanas un uzturēšanās variantus, Volkswagen spēja samazināt oglekļa izmešu daudzumu jau pirms sacensību sākuma. Volkswagen kopā ar ClimatePartner nolēma kompensēt radītos siltumnīcas efekta gāzu izmešus ar GoldStandard sertificēta oglekļa izmešu kompensēšanas projekta palīdzību, kas tiek veikts Cear? apgabalā Brazīlijā.

Komentāri (43)CopyTelegram Draugiem X Whatsapp

Tēmas

Redaktors iesaka
Nepalaid garām
Uz augšu