«BMW» un «MINI» saņem septiņas godalgas

Apollo.lv
CopyTelegram Draugiem X Whatsapp
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Publicitātes foto

Vācijas auto žurnāla «Auto Bild» lasītāju aptaujā «Labākie zīmoli» kategorijā «Lielisks izskats/stils» «BMW» un «MINI» ieguva četras pirmās vietas, kā arī saņēma vēl trīs godalgas īpašajās kategorijās.

Žurnāla veiktajā aptaujā «Visu klašu labākie zīmoli», kurā piedalījās gandrīz 100 000 lasītāju, «BMW» un «MINI» ieguva septiņas godalgas. Kategorijā «Lielisks izskats/stils» trīs no godalgām tika piešķirtas «BMW» automašīnām vidējā, biznesa un luksusa automobiļu klasē, savukārt «MINI» ieguva augstāko atzinību kategorijā «Labākais dizains» mazo automobiļu klasē. «BMW» saņēma augstāko novērtējumu arī tādās aptaujas kategorijās kā «Sportisks dzinējs», «Jaunās tehnoloģijas» un «Veiksmīgākā sasaiste ar komunikācijas tehnoloģijām».

Gadu gaitā ir izstrādāti vairāki dizaina elementi, kas šobrīd veido īpašo «BMW» automobiļu dizaina DNS. Katrs nākamais «BMW» modelis piedāvā jaunu skatījumu uz šīm raksturīgajām iezīmēm, tādējādi nodrošinot dizaina neatkārtojamību. Žurnāla lasītāji gandrīz vienprātīgi (vairāk nekā 80 % aptaujāto) atzina «BMW» par vadošo zīmolu vidējā, biznesa un luksusa automobiļu klasē kategorijā «Lielisks izskats/stils».

Savukārt «MINI» dizaina pamatā ir skaidra dizaina valoda, un tas atspoguļo 1959. gadā radītā klasiskā «MINI» dizaina pakāpenisku attīstību. Nenovirzoties no mazo automobiļu uzņemtā kursa, «MINI» apvieno oriģinalitāti un inteliģenci vismazākajā iespējamajā komplektējumā. Pastāvīgā «MINI» zīmola saimes paplašināšanās liecina par veiksmīgo jaunas elpas iedvešanu zīmola dizaina pamatvērtībās, turklāt izmantojot to kā atspēriena punktu autentisku un fascinējošu zīmola perspektīvu attīstīšanai nākotnē. Šādam viedoklim piekrīt 87 procenti aptaujāto lasītāju, kuri mazo automobiļu klasē kategorijā «Lielisks izskats/stils» savu balsi atdeva tieši par «MINI».

Papildus godalgai dizaina kategorijā «BMW» ieguva pirmo vietu arī trīs citās kategorijās. No visiem aptaujas dalībniekiem 88 procenti atzīmēja «BMW» īpašajā kategorijā «Sportisks dzinējs». Turklāt «BMW» ieguva arī lielāko balsu skaitu kategorijā «Veiksmīgākā sasaiste ar komunikācijas tehnoloģijām» - 90 procenti aptaujas dalībnieku uzteica «BMW ConnectedDrive» nākotnes tehnoloģiju, atzinīgi vērtējot interneta pakalpojumu ērtību, kā arī plašo infoteinmenta iespēju klāstu un neaizstājamo palīgu - «Driver Assistance» sistēmu. Bavārijas autoražotājs izrādījās vadošais arī kategorijā «Jaunās tehnoloģijas», pateicoties tā revolucionārajām sistēmām un jauninājumiem. Par «BMW» zīmolu nobalsoja pārliecinošs vairākums aptaujāto - 91 procents.

KomentāriCopyTelegram Draugiem X Whatsapp

Tēmas

Redaktors iesaka
Nepalaid garām
Uz augšu