Vācijas autobūves kompānija BMW šā gada februārī pārdevusi 133 630 automašīnas, kas ir par 4,7% vairāk nekā attiecīgajā laika periodā pērn, teikts piektdien publiskotajā uzņēmuma paziņojumā.
BMW automašīnu tirdzniecība februārī augusi par 4,7% (5)
BMW zīmola automobiļu tirdzniecība šajā periodā palielinājusies par 7% - līdz 114 908 vienībām. Savukārt «Mini» zīmola automašīnu pārdošanas apjoms pagājušajā mēnesī samazinājies par 7,5% un veidojis 18 527 vienības.
«Februārī BMW grupa sasniedza vēl vienu veselīgu pārdošanas apjoma pieaugumu, un mēs plānojam turpināt šo pozitīvo tendenci ar aizraujošiem jauniem modeļiem visu gadu,» norāda kompānijas pārdošanas daļas vadītājs Jans Robertsons.
BMW vēsta, ka automašīnu tirdzniecības apjoms Eiropā februārī pieaudzis par 6,6%, bet Krievijā - par 28%. Tikmēr Vācijā kompānijas automobiļu pārdošanas apjoms saglabājies gandrīz nemainīgs, bet Āzijā reģistrēts kāpums 6,3% apmērā.
Šā gada pirmajos divos mēnešos BMW pasaulē pārdevis 256 929 automašīnas, kas ir par 7,1% vairāk nekā pirms gada.
BMW pieder arī «Rolls-Royce» zīmols.