BMW tirgotāja «Wess Select» peļņa samazinājusies astoņas reizes (2)

LETA
CopyTelegram Draugiem X Whatsapp
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Publicitātes foto

BMW automašīnu tirgotāja AS «Wess Select» peļņa pērn samazinājusies astoņas reizes, bet apgrozījums auga par 8%, liecina SIA «Firmas.lv» informācija. Uzņēmums 2011.gadu noslēdza ar 30 305 latu peļņu, bet pērn tā saruka līdz 3668 latiem.

Savukārt «Wess Select» apgrozījums audzis no 8 534 400 latiem 2011.gadā līdz 9 253 615 latiem pērn. Kā norādīts uzņēmuma vadības ziņojumā, apgrozījuma pieaugums ir saistīts ar jaunu auto pārdošanu - pērn BMW pārdoto auto skaits audzis par 5%.

Neskatoties uz sarežģīto ekonomisko situāciju, «Wess Select» prognozē, ka uzņēmuma apgrozījums nākotnē nesamazināsies. Uzņēmums turpinās orientēties uz servisa pakalpojumu klāsta paplašināšanu, piesaistot citas markas automašīnu apkalpošanu, kā arī lai palielinātu vecāka izlaiduma gada auto īpatsvaru servisa noslodzē. Viena no «Wess Select» tālākās attīstības stratēģijām paredz palielināt lietotu auto pārdošanas apjomus.

Komentāri (2)CopyTelegram Draugiem X Whatsapp

Tēmas

Redaktors iesaka
Nepalaid garām
Uz augšu