Skip to footer
Šodienas redaktors:
Kārlis Melngalvis
Iesūti ziņu!

Nosaukts ietekmīgākais zīmols pasaulē (9)

Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Raksta foto

Itālijas slavenākais autoražotājs «Ferrari» ir nosaukts par pasaules ietekmīgāko zīmolu, izkonkurējot tādus zīmolus kā «Google», «Rolex» un «Coca Cola», raksta «TheLocal».

Leģendārā autobūves kompānija, kura ražo sporta mašīnas kopš 1947.gada, saņēma apbalvojumu no britu zīmolu konsultāciju firmas «Brand Finance».

Kā panākumu atslēga tika atzīmēta šī zīmola uzticamība, pievilcība, vizuālā identitāte, kā arī klientu apmierinātība.

«Kompānijas logotips ar kājās saslējušos zirgu uz dzeltena fona ir atpazīstams plaši pasaulē, pat tajās vietās, kurās nav ceļu,» teikts «Brand Finance» direktora Deivida Heiga paziņojumā.

Heigs piebilda: «Gan Itālijā, gan citur pasaulē «Ferrari» iedvesmo – mīlestība pret šo zīmolu ir kļuvusi kā kults. Šī zīmola ietekme ir neapstrīdama.»

Otrdien «Ferrari» paziņoja, ka ir strādājusi ar 2,3 miljardu eiro lielu peļņu, pat neskatoties uz to, ka auto tirdzniecība ir kritusies par 5%.

Enco Ferāri dibināja mašīnbūves firmu 1929.gadā, taču sporta auto tiek ražoti un sponsorēti kopš 1947.gada.

Komentāri (9)
Redaktors iesaka
Nepalaid garām
Uz augšu