Šodienas redaktors:
Kārlis Melngalvis
Iesūti ziņu!

Klienti neapmierināti ar SEB internetbankas darbību (231)

Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Raksta foto
Foto: Evija Trifanova/LETA

Pēc nedēļas nogalē veiktās SEB bankas interneta norēķinu sistēmas modernizācijas, tā šodien atsākusi darbu. Taču pirmā jaunās sistēmas darbības diena nav bijusi tik gluda, kā cerēts, vēsta LTV «Panorāma».

Tieši šodien SEB banka pielika punktu pirms trim gadiem uzsāktajam 30 miljonus vērtajam interneta bankas modernizācijas projektam. Šorīt atsākot darbu, klienti pamanījuši virkni problēmu.

«Izdzēsti vēsturiskie dati, arī telefonbankā un arī klātienē filiālē viņam stāstīja, vēsturiskajiem datiem netiek klāt. «Te ir jautājums par likumību, aizej uz banku, un tur pasaka, ka 10 gadus finanšu dati jāglabā. Šinī gadījumā banka bez brīdinājuma visu ir izdzēsusi, un es nevaru iegūt pārskatu par janvāri,» norāda SEB bankas klients Gunārs Jansons.

Tāpat klienti saskārušies ar krietni lēnāku maksājumu sistēmas darbību. Bankas pārstāvji to skaidro ar lielo lietotāju skaitu, kāds sistēmai mēģinājis pieslēgties pirmajās darbības stundās. Tāpat banka pašlaik novērš arī citas problēmas.

«Banka strādā, lai maksājumu vēsturi varētu redzēt. Protams, līdz ar jaunās sistēmas lietošanu ir izmaiņas. Par tām mēs stāstījām, šodien lietas būs savādākas,» saka SEB bankas korporatīvo komunikāciju vadītāja Agnese Strazda.

Viņa arī piebilst, ka banka cenšas sistēmai piemeklēt alternatīvu tā, lai nebūtu situācijas, ka ieradumu dēļ klienti kādu darbību nevarētu realizēt.

Pēc bankā teiktā, problēmas ar interneta bankas ātrdarbību izdevies atrisināt jau līdz pēcpusdienai. Savukārt darbs pie maksājumu vēstures un definēto maksājumu datu atjaunošanas vēl norit.

Komentāri (231)
Aktuālākās ziņas
Nepalaid garām
Uz augšu