Tomēr NMPD norāda, ka sarunas scenārijs ievērojami atšķiras no sievietes aprakstītā.
"Dispečere, izvaicājot zvanītāju, nevienā brīdī nesaka, ka šis ir viltus izsaukumus un ka būs jāmaksā par to," sacīts paziņojumā.
"Tieši pretēji, dispečere izsaucējai vairākkārt norādīja, ka mediķi ir ceļā un lūdza brigādi sagaidīt notikuma vietā. Turklāt šis lūgums pēc palīdzības jau sarunas laikā tika atzīts par augstākās prioritātes izsaukumu, un pirmā mediķu brigāde notikuma vietā ieradās astoņu minūšu laikā kopš zvana saņemšanas brīža."
Šis gadījums atklājot iezīmi, ar ko dienestam nākas sastapties ik dienu. Proti, cilvēki neizprotot to, kāpēc dispečers uzdod tik daudz jautājumu un šo izvaicāšanu uztver kā nevajadzīgu, muļķīgu un nereti mēdzot arī sadusmoties par to. Dažkārt arī jautājumi tiek pārprasti un tad rodoties "leģendas", kas balstīts emocijās, nevis patiesajā notikumu gaitā.
NMPD uzsver: "Neviens jautājums, ko uzdot ārkārtas tālruņa 113 dispečers, nav lieks. Uzdodot pat šķietami muļķīgus jautājumus, dispečers nevis mēģina tikt no izsaukuma vaļā, bet gan vēlas saprast, kas ir noticis un kāda palīdzība cilvēkam ir nepieciešama."
Tieši izvaicājot zvanītāju tiek iegūta ļoti nozīmīga informācija - cik un kāda veida brigādes sūtīt, uz ko brigādei gatavoties un vai situācija var pasliktināties, kamēr mediķi ir ceļā.
Atgriežoties pie konkrētā gadījuma, NMPD vēstīja, ka mediķi notikuma vietā ieradās kā uz augstākās prioritātes izsaukumu. Vīrietim uzreiz tika sniegta pirmā palīdzība, tostarp arī atdzīvināšanas pasākumi. Tie bijuši veiksmīgi, cietušā stāvoklis stabilizēts un viņš stabilā stāvoklī, pie samaņas, tika nogādāts slimnīcā.