LIAA par 141 tūkstoti eiro pirks reklamēšanos sociālajos tīklos

Latvijas Investīciju un attīstības aģentūras (LIAA) direktors Andris Ozols piedalās preses konferencē, kurā informē par LIAA darbinieku iesaisti Eiropas Savienības struktūrfondu izkrāpšanā.

FOTO: Evija Trifanova/LETA

Latvijas Investīciju un attīstības aģentūra (LIAA) izsludinājusi 141 000 eiro vērtu iepirkumu par komunikāciju un reklāmas nodrošināšanu tūrisma sociālajos tīklos, liecina informācija Iepirkumu uzraudzības biroja mājaslapā.

LIAA iecerējusi izveidot "Facebook Global Page" un nodrošināt regulāru komunikāciju par Latvijas tūrisma piedāvājumu sociālajā tīklā "Facebook" latviešu, krievu un angļu valodās, kā arī reklāmas aktivitāšu veikšanu.

Iepirkuma uzvarētājam būs arī jānodrošina regulāra komunikācija par Latvijas tūrisma piedāvājumu "Instagram" kontā "EnjoyLatvia" angļu valodā.

Tāpat iepirkuma uzvarētājam būs jānodrošina regulāra komunikācija angļu valodā "Pinterest" kontā "MagneticLatvia Travel" par Latvijas tūrisma piedāvājumu un reklāmas aktivitāšu veikšanu.

Iepirkuma ietvaros arī paredzēts izveidot video sēriju "Youtube" kontam "latvia.travel" un "Instagram TV" kontam "EnjoyLatvia" par Latvijas tūrisma piedāvājumu angļu valodā un reklāmas aktivitāšu veikšanu.

Tāpat iecerēta oriģinālrakstu izstrāde angļu valodā portālam "www.latvia.travel" un to adaptācija latviešu un krievu valodās.

Minētās darbības iepirkuma uzvarētājam būs jānodrošina 18 mēnešus.

Iepirkuma plānotā līgumcena ir līdz 141 000 eiro bez pievienotās vērtības nodokļa. Finansējums šai aktivitātei tiks ņemts no Eiropas Reģionālās attīstības fonda projekta "Starptautiskās konkurētspējas veicināšana tūrismā".

Uz augšu