Kā līdz vasarai nekļūt par treknu pelmeni? Vingrinājumi, kurus veikt mājas vai biroja krēslā

Ilustratīvs attēls.

FOTO: Unsplash

Protams, ātrākais ceļš uz izteiktu vēdera muskulatūru ir sabalansēts uzturs un regulāras sporta nodarbības, taču, ņemot vērā pašlaik noteiktos pašizolācijas ieteikumus, došanās uz sporta zāli nav ne ieteicama, ne īsti iespējama. Portāls "Womanhit" piedāvā pāris vienkāršus vingrinājumus, kas palīdzēs uzlabot savu pašsajūtu un uzlabot fizisko formu līdz pludmales sezonai.

Muskuļu iesildīšana

Šis ir lielisks vingrinājums muskulatūras iesildīšanai un asinsrites uzlabošanai. Apsēdieties uz krēsla malas un uzlieciet plaukstas uz ceļiem. Turot taisnu muguru, centieties ar muguru aizsniegt krēsla atzveltni, paturiet pozīciju sekundi vai divas un tad atgriezieties sākuma pozīcijā. Vingrinājums jāveic astoņas līdz desmit reizes.

Sānu muskulatūra

Jāapsēžas ar iztaisnotu muguru krēslā un aiz galvas jāsaliek rokas. Ieturot šo pozīciju, veicam rotāciju uz labo pusi, neizkustinot kājas. Iegrieztā pozīcija jānotur aptuveni piecas sekundes, tad tas pats jāveic uz kreiso pusi. Šis vingrinājums uz abām pusēm jāveic piecas reizes.

Vēderprese

Kurš gan ir teicis, ka vēderpreses vingrinājumus var veikt tikai uz grīdas? Šo vingrinājumu var veikt arī sēžot - plaukstas saliek aiz galvas un saliek kopā pirkstus. Tad ar lēnu kustību, izmantojot tikai vēdera muskulatūru, pieliecas un iztaisnojas. Īpaša uzmanība jāpievērš rokām, lai tās nepalīdzētu pieliekties vai iztaisnoties.

Kājas

Jāpiespiežas pie krēsla atzveltnes un jāiztaisno kājas. Pēc tam, saliecot ceļus, tie uz aptuveni trīs sekundēm jāpievelk pie krūtīm, tad uz piecām sekundēm atkal jāiztaisno. Šajā vingrinājumā īpaši svarīgi pievērst uzmanību savai elpošanai. Vingrinājums veicams aptuveni desmit reizes.

Uz augšu