Dzērienu ražotājs paziņojis, ka pārtrauks ražot tādus dzērienus kā "Tab", "Zico" un "Odwalla". Kopumā kompānija plāno izbeigt 200 zīmolu pastāvēšanu.
Preču zīmju skaita samazināšana ļaus "Coca-Cola" koncentrēties uz daudz ienesīgākiem produktiem. Tā, piemēram, atbrīvošanās no "nerentablākiem zīmoliem" ļaus lielāku uzmanību pievērst galvenajiem produktiem, kā "Coca-Cola Zero Sugar", kā arī vairākiem jaunumiem, ko uzņēmums laidis klajā pagājušajā gadā.
"Coca-Cola" vadītājs Džeimss Kvinsijs paziņojis, ka uzņēmums ir sapratis, kuri zīmoli ir "obligāti jāatstāj", bet no kuriem vēlams atbrīvoties. Lai arī saraksts ar preču zīmēm, kuras "Coca-Cola" plāno likvidēt, nav publiski pieejams, var noprast, ka "Coca-Cola" vairs neražos enerģijas un sporta dzērienus, kā "Powerade" un "Vitamin Water".
Tieši sporta dzērienu un ūdens kategoriju tirdzniecības rādītāji ir piedzīvojuši lielāko kritumu trešajā ceturksnī, tiem samazinoties par 11%.
Daudzi zīmoli tiks likvidēti tādēļ, ka tie ir pārstāvēti pārāk šauros tirgos, piemēram, atsevišķās ASV pilsētās.
Kvinsijs norāda, ka vājākie zīmoli kompānijai ir devuši vien 2% kopējo ienākumu apjomu. Līdz ar to pieņemts lēmums atbrīvoties no nerentablākiem zīmoliem, lai dotu vietu esošo zīmolu stiprināšanai un izaugsmei.
"Coca-Cola" šis gads ir sarežģīts, jo pandēmijas ietekmē visā pasaulē tiek slēgti restorāni, līdz ar to – mazinās arī dzērienu noiets. Trešajā ceturksnī uzņēmuma ieņēmumi kritās par 9%, sasniedzot 8,7 miljardus dolāru.