Zināms, cik ienesīga organizatoriem bijusi Maika Taisona atgriešanās cīņa

Apollo.lv
CopyTelegram Draugiem X Whatsapp
Rojs Džounss jaunākais un Maiks Taisons
Rojs Džounss jaunākais un Maiks Taisons Foto: Reuters/ScanPix

Boksa leģendu Maika Taisona un Roja Džounsa jaunākā atgriešanās ringā bijusi ļoti ienesīga, jo pārdoto neklātienes biļešu skaits (Pay-Per-View) ielauzies visu laiku skatītāko boksa cīņu desmitniekā, vēsta "USA Today".

Ažiotāža ap Maika Taisona atgriešanos ringā pret Roju Džounsu jaunāko netrūka un tas atspoguļojies arī statistikas rādītājos.

Tiek ziņots, ka iespēju skatīties Džounsa un Taisona dueli iegādājušies vairāk nekā 1,6 miljoni personu, kas nozīmē, ka kopējā ieņēmumu summa no neklātienes biļetēm vien pārsniedz 80 miljonus ASV dolāru (66 miljoni eiro). Protams, šī ir tikai tīrā summa par pārdotajām neklātienes biļetēm, kurai nav pievienoti ieņēmumi no sponsoru darījumiem.

Tomēr pastāv iespēja, ka iegādātais neklātienes biļešu skaits vēl var augt, jo līdz šim ir saskaitītas tikai iepriekšējās rezervācijas, bet cīņas dienas dati vēl tiekot apkopoti.

Kā jau minēts iegādātais neklātienes biļešu skaits uz Taisona un Džounsa dueli ierindojas starp 10 skatītākajiem dueļiem cīņu sporta vēsturē. Šī topa virsotnē ir 2017. gada supercīņa starp diviem promotēšanas meistariem - Konoru Makgregoru un Floidu Meivezeru. Iespēju noskatīties šo cīņu virtuāli iegādājās 6,7 miljoni fanu.

Taisons parādās arī šī topa piektajā vietā, kur ierindojas viņa bēdīgi slavenais otrais duelis pret Evanderu Holifīldu.

Jau pieminētajā Taisona un Džounsa paraugdemonstrējuma cīņā tika noteikts neizšķirts, bet Dzelzs Maiks pēc cīņas izteicās, ka pavisam noteikti esot gatavs atgriezties ringā vēl.

Seko Apollo arī Instagram - viss aizraujošais, skaistais un svarīgais vienuviet!

KomentāriCopyTelegram Draugiem X Whatsapp
Redaktors iesaka
Nepalaid garām
Uz augšu