Skip to footer
Šodienas redaktors:
Kārlis Melngalvis
Iesūti ziņu!

BENU Aptiekas Klientu servisa centrs – saņem konsultāciju un piesaki zāļu piegādi attālināti

Raksta foto

Šobrīd, pandēmijas laikā, ir svarīgi, lai klienti nepieciešamos medikamentus un uztura bagātinātājus varētu saņemt arī mājās. Taču ne mazāk būtiska ir kvalitatīvas un drošas farmaceitiskās aprūpes saņemšana. Tādēļ BENU Aptieka piedāvā apvienot drošu zāļu iegādi ar tikpat svarīgo farmaceitisko konsultāciju –  turpmāk ikvienam ir pieejams vienotais BENU Aptiekas Klientu servisa centra tālrunis 25 621 621.

Zvanot uz Klientu servisa centru, varēsiet attālināti atrisināt visus tos jautājumus, kurus aptiekā parasti jautātu uz vietas. Tostarp pieteikt medikamentu (recepšu medikamentu un no valsts budžeta līdzekļiem kompensējamo zāļu, kā arī medicīnisko ierīču) piegādi un uzklausīt pieredzējuša farmaceita ieteikumus par piemērotāko medikamentu vai uztura bagātinātāju izvēli, lietošanu un uzglabāšanu.

BENU Aptiekas Klientu servisa centrs jūsu zvaniem ir pieejams katru darbdienu no pulksten 9:00 līdz 17:00.

Laikā, kad saglabājas pandēmijas izplatības riski, Klientu servisa centrs ir drošs, ērts un atbildīgs klientu apkalpošanas un konsultēšanas risinājums, jo sniedz iespēju ikvienam saņemt ātru un ērtu farmaceitisko aprūpi, neizejot no mājām. Tāpat ne mazāk svarīga ir cilvēciskā kontakta saglabāšana, kad klientiem ir iespēja detalizēti izstāstīt par savām vajadzībām un saņemt zinoša konsultanta vai farmaceita skaidrojumu. Jāuzsver, ka farmaceita padoms īpaši svarīgs ir gadījumos, kad ir jāizvēlas medikamenti vai uztura bagātinātāji.

Klientu servisa centrā iespējams saņemt atbildes par šādām tēmām:

  • farmaceita konsultācija par medikamentu vai uztura bagātinātāju izvēli;
  • zāļu piegāde mājās;
  • zāļu pieejamība aptiekā;
  • BENU karte – pieteikšanās, ieguvumi un citi saistītie jautājumi;
  • BENU Aptiekas aplikācija;
  • BENU Aptieku kontakti un darba laiki;
  • citi ar aptieku darbu, zāļu un uztura bagātinātāju lietošanu un uzglabāšanu saistīti jautājumi.
Raksta foto

Lai saruna noritētu raiti un farmaceiti varētu sniegt izsmeļošu skaidrojumu, pirms sarunas aicinām pierakstīt interesējošos jautājumus un sagatavot informāciju par šobrīd lietotajām, kā arī nepieciešamajām zālēm un uztura bagātinātājiem (nosaukums, devas, lietošanas biežums).

Savukārt, veicot zāļu pasūtījumu, būs jānorāda šādi zāļu saņēmēja identifikācijas dati:

  • vārds, uzvārds;
  • dzīvesvietas adrese;
  • tālruņa numurs;
  • e-receptes gadījumā – arī zāļu saņēmēja personas kods e-receptes apstrādei E-veselības sistēmā.

BENU Aptiekas Klientu servisa centrs – aptieka zvana attālumā!

Uz augšu