Vīrietis kļūst par sociālo tīklu slavenību, pasūtot internetā lasāmās brilles

Apollo.lv
CopyTelegram Draugiem X Whatsapp
Foto: Cris Arnold/Twitter.com

Iespējams, Toms Arnolds no Peranportas Anglijā, Kornvolas grāfistē, bija pazaudējis pēdējās brilles. Varbūt tieši tāpēc, pasūtot internetā jaunas brilles, viņš mazliet nokļūdījās. Kad pienāca sūtījums, izrādījās, ka 12 briļļu vietā viņš pasūtījis 60 pārus briļļu, raksta BBC.

Saņemot briļļu paku, Arnolds sūdzējies mājiniekiem par neticamo izšķērdību - vai tiešām dažas brilles jāiepako tik milzīgā kastē?

"Es to atvēru un atklāju nelielu kalnu ar 60 briļļu pāriem."

Vēlāk Toms Arnolds sazinājās ar uzņēmumu "Specsavers", un pārpratums tika nokārtots – brilles aizsūtīja atpakaļ un naudu atmaksāja. Bet ģimenes un draugu lokā šis notikums, protams, vēl ilgi sagādās jautrību.

Vēl vairāk – Toms Arnolds pavisam negaidīti kļuva par tvitera slavenību. Kad viņa dēls ievietoja tviterī foto ar pārsteigto tēvu un briļļu kalnu, bilde izpelnījās lielu uzmanību, simtiem cilvēku ar to dalījās, un to redzējuši vairāk nekā 35 tūkstoši tvitera lietotāju.

Pats Toms Arnolds par savu pēkšņo popularitāti bija ļoti pārsteigts. "Man ir mazliet grūti tam noticēt. Bet varbūt cilvēkiem ir nepieciešams mazliet pasmieties, un ir labi, ka notiek kaut kas mazliet smieklīgs, kad apkārt ir tik daudz sliktu ziņu," viņš teica.

Savukārt briļļu pārdevējs "Specsavers" gadījumu ar Tomu Arnoldu un brillēm nosaucis par vienu no visu laiku labākajām "Specsavers" reklāmām.

KomentāriCopyTelegram Draugiem X Whatsapp
Redaktors iesaka
Nepalaid garām
Uz augšu