Jautāts, vai nav bijusi doma deleģēt kādam pārrunas ar šādiem uzņēmumiem, lai daļa no gūtās peļņas nonāktu komandas rokās, Kaža sacīja, ka komandas principiāla nostāja ir sadarboties ar pēc iespējas mazāku uzņēmumu skaitu, lai varētu kontrolēt produkcijas daudzumu, cenu, dizainu un preces kvalitāti.
Producents norādīja, ka komanda sadarbojas ar veikalu "M50", kas, izņemot filmai veltītu mājaslapu, ir vienīgā vieta, kur var nopirkt "Straumes" oficiālos kreklus un maisiņus, taču šī sadarbība sākusies jau pagājušā gada augustā un tieši "M50" bija "Straumes" sadarbības partneri.
"Tad ir atsevišķi uzņēmumi, ar kuriem esam noslēguši licences līgumu, piemēram, sadarbojamies ar "Valmiermuižas alu", kas pārdot cidoniju zelteri "Flow". Arī veikals "Brain Games" piedāvā ne tikai galda spēles, bet drīzumā būs pieejama arī puzles," teica producents.
Viņš klāstīja, ka tie ir atsevišķi uzņēmumi, ar kuriem komanda strādā un sadarbojas konkrētu preču izstrādē. Pēc Kažas paustā, ņemot vērā, ka "Straume" ir globāls fenomens, tuvākajā laikā plānots sadarboties ar uzņēmumu, kas licencēs "Straumes" vizuālo identitāti, tēlus un preču zīmi dažādiem pasaules zīmoliem.
"Ir labi, ka šo uzdevumu var uzticēt kādam citam, jo gribam pievērsties citām prioritātēm - "Straumes" izplatīšanai, darbam pie nākamajām filmām. Mēs tiešām negribētu nodarboties ar preču tirgošanu. Protams, būs arī konkrēti dizaina ierobežojumi, jo mēs negribam, lai "Straumes" tēli parādītos uz visām iespējamām precēm, galvenokārt, tāpēc, lai nezustu kvalitāte," teica producents.