«Toyota» uz šī gada Parīzes auto šovu vedīs veselu «ģimeni»

Apollo.lv
CopyTelegram Draugiem X Whatsapp
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Reuters/Scanpix

Gaidāmajam Parīzes auto šovam «Toyota» ir sarūpējusi Eiropai paredzēto jauno kompaktklases auto «ģimenes» uznācienu. Publikas apskatei sevi pieteiks jaunais «Auris», «Auris Tourer» un «Verso». Šova norises laikā šī gada megazvaigznes «Toyota GT 86» cienītāji varēs iepazīties ar īpaši šim modelim paredzētu aksesuāru līniju «TRD Performance Line» un virtuāli iejusties sacīkšu braucēja lomā.

Jaunais «Auris«, kas tapis Lielbritānijā, Burnastonas rūpnīcā, piesaista ar daudz individuālāku dizainu, vēl augstākas kvalitātes salona interjeru, uzlabotu braukšanas dinamiku un palielinātu dzinēja efektivitāti. Ņemot vērā kompānijas izvirzīto mērķi vēl vairāk attīstīt un pilnveidot hibrīdtehnoloģijas, arī «Auris» tiks piedāvāts ar trim dzinēju veidiem: benzīnu, dīzeli un pilnu hibrīddzinēju.

Ar šo modeli «Toyota» plāno iekarot vismaz vienu trešo daļu Eiropas tirgus katrā dzinēja veida segmentā. Pašreizējās prognozes liecina, ka vismaz attiecībā uz hibrīdauto tas arī varētu izdoties, jo, piemēram, Lielbritānijā tiek lēsts, ka jau tuvākajā laikā hibrīdauto tirgus daļa sasniegs pat 40%.

Mazliet papildinot «Auris» virsbūves stilu, tapis jaunais «Auris Tourer». Tas ir pirmais modelis savā klasē, kas piedāvā pilnu hibrīddzinēju, kā arī pēc izvēles benzīna vai dīzeļdzinēju. Arī ar šo auto «Toyota» plāni ir ambiciozi - plānots iekarot ap 25% Eiropas auto tirgus kompaktajā C-klases segmentā. Stila ziņā Tourer samērā daudz līdzinās hečbeka modelim, bet tā lielākais ieguvums ir plašais bagāžas nodalījums.

Trešais radinieks šajā kompaktklases auto ģimenītē ir jaunais «Toyota Verso», kas ir būtiski pārstrādāts iepriekšējās paaudzes modelis, piedāvājot Eiropai īpašu dizainu un tehniskās iespējas. Jaunais «Verso» sevī apvieno «Toyota» jauno dizaina valodu, uzskatāmi demonstrējot skaidru piederību kompaktklases saimei. Uzlabots arī salona interjers un pilnveidojot 2.0 D - 4D dīzeļdzinēju, sasniegti ievērojami panākumi CO2 izmešu samazināšanā. Uzlabota arī vadāmības dinamika un trokšņa, vibrācijas un diskomforta (NVH) līmenis.

Savukārt «Toyota GT86» cienītājus priecēs plašais TRD (Toyota Racing Development) aksesuāru klāsts, kas paredzēts šī modeļa aerodinamikas un veiktspējas papildināšanai un Eiropā būs aplūkojams pirmo reizi. Te būs aksesuāri gan auto ārējā dizaina papildināšanai, gan salonam, kā arī dažādas mehānismu papildetaļas. Apmeklētājiem būs iespēja izmēģināt virtuālu «GT86» sacīkšu simulācijas braucienu.

KomentāriCopyTelegram Draugiem X Whatsapp

Tēmas

Redaktors iesaka
Nepalaid garām
Uz augšu