Parīzes auto šovā savu pirmizrādi piedzīvos tautā iemīlētais «Volkswagen Golf» (4)

Apollo.lv
CopyTelegram Draugiem X Whatsapp
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Publicitātes foto

«Volkswagen» izstāžu stendā Parīzes autoizstādē tiks atklāts jaunais «Golf». Stenda nosaukums ir «Volkswagen Hyperdrive», un tas veidots kā liela interaktīva skatuve, kur tiks demonstrētas filmas, varēs vērot gaismas šovus un apmeklētāji varēs novērtēt jauno «Golf». Līdz ar jauno modeli, kas izstādē būs pārstāvēts ar dažādiem aprīkojuma variantiem, «Volkswagen» savā 2763 kvadrātmetrus plašajā stendā demonstrēs arī daudz ko citu, tostarp «up!», «CC» un «Beetle» jaunākās versijas un vairākus «R-Line» modeļus.

«Mūsu stends Parīzes autoizstādē ir veltīts emocijām un klientiem, un tajā ir radīti optimāli apstākļi jaunā «Golf» demonstrēšanai,» paskaidro «Volkswagen» zīmola tirgvedības komunikācijas vadītājs Džovanni Perosino (Giovanni Perosino). «Lai to panāktu, mums atkal nācās meklēt vēl nebijušus risinājumus stenda arhitektūrai, ekspozīcijām un komunikācijām.»

«Hyperdrive» trīsdimensiju balstu konstrukcija ir 90 metrus gara, un tās platība ir 998 kvadrātmetri. Apmeklētāju zonas konstrukcijas iekšienē ir dekorētas atbilstoši dažādu tirgvedības kampaņas posmu tēmām. Apmeklētāji stendā tiek sagaidīti ar oriģināliem franču mandeļcepumiem un pēc tam var doties uz «Onething» zonu, kur var uzzināt ko vairāk par septiņiem personificētiem jautājumiem, kas veido pirmo «Golf» kampaņas daļu. Pēc tam apmeklētāji dodas uz «Excitement Zone», kur var noskatīties aizraujošu filmu par jauno «Golf».

Izstādes svarīgākās norises notiek «Feature Lab» - 30 metrus lielā interaktīvā zonā, kur apvienota automobiļa demonstrēšana reālā darbībā un medijos. Lāzera radara tehnoloģija, kas līdzinās milzīgam planšetdatoram, ļauj apmeklētājiem gūt individuālu pieredzi ražošanas novitāšu jomā. Apmeklējuma noslēguma zona «Innovation Cell» veltīta tehnoloģijām, un tajā apmeklētāji var iepazīt «Volkswagen» ilgtspējas risinājumus, tehnoloģijas un novitātes.

Arhitektoniskā izpratnē «Volkswagen Hyperdrive» atspoguļo jaunajam «Golf» raksturīgos konstrukcijas elementus, piemēram, izteiktāka «Tornado» dizaina līnija, izcelts degvielas tvertnes vāciņš, A un C balsti. »«Hyperdrive» arhitektūras pamatā ir jaunā «Golf» nepārspētā un klasiskā konstrukcija,» saka Perosino. Stenda montētāji ir ierīkojuši vairāk nekā 100 km kabeļu un samontējuši 138 metriskās tonnas tērauda. Parīzes autoizstādē bija jānogādā 125 kravas ar aprīkojumu.

Komentāri (4)CopyTelegram Draugiem X Whatsapp

Tēmas

Redaktors iesaka
Nepalaid garām
Uz augšu