Jaunais «Toyota Auris» - gudrāks, izteiksmīgāks un dinamiskāks (3)

Apollo.lv
CopyTelegram Draugiem X Whatsapp
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Reuters/Scanpix

Jaunais «Auris» ar pilnīgi pārveidotu ārējo un salona dizainu ir viszemākais automobilis populārajā C segmentā. Pilnīgi jaunā virsbūve ļauj maksimāli izmantot zemāka priekšdaļas dizaina un par 55 mm pazemināta kopējā augstuma priekšrocības, kas nodrošina izcilu aerodinamiku.

Jaunā «Auris» priekšpuse atspoguļo «Toyota» jauno seju. Tā apvieno zīmola «Under Priority» priekšējās restes dizainu ar «Keen Look» priekšējiem lukturiem un LED dienas gaitas lukturiem, kas atdzīvina Auris modeļu klāstu un padara tos daudz pamanāmākus.

Jaunais salona dizains sniedz labāku ietilpību, augstāku komforta līmeni, patīkamākas izjūtas un, pateicoties saskaņotam apgaismojumam, šriftam, krāsām un apdarei, izteiktāku vizuālo harmoniju. To visu papildina «Skyview» panorāmas jumts, kas ir viens no lielākajiem populārajā C segmentā.

Šajā praktiskajā un daudzpusīgajā salona vidē liela loma ir pārdomātajam izkārtojumam, kas ir ļāvis uzlabot vadītāja pozīciju un iegūt papildu 20 mm vietas kājām aizmugurē un 90 mm bagāžai. Visiem hečbeka modeļiem ir 360 litru bagāžas tilpums, un zem aizmugures sēdekļa novietotais akumulators nodrošina «Auris Hybrid» ar pārējām versijām līdzvērtīgu bagāžas ietilpību.

Turklāt jaunajam «Auris» ir zemāks klīrenss, vadītāja pozīcija un smaguma centrs, kā arī jauna stūres iekārta un piekare - ieskaitot uzlabotu dubultsviru piekari aizmugurē, kas nodrošina komfortablāku, atsaucīgāku un aizraujošāku vadāmību.

Papildus atzinīgi novērtētajam 1,8 litru pilnā hibrīda dzinējam būs iespējams izvēlēties kādu no diviem dīzeļa (1,4d un 2,od) vai benzīna (1,33 un 1,6) dzinējiem.

1,6 l Valvematic benzīna modelis tagad ir pieejams ar «Multidrive S». Šī bezpakāpju variatora transmisija (CVT) ir aprīkota ar sporta režīmu labākai kontrolei un precīzākai, atsaucīgākai braukšanai līkumos.

Jaunajā modelī zmešu līmenis ir tikai 109 g/km, kas ir par aptuveni 13% mazāk nekā iepriekšējai paaudzei. Tas ir iespējams, pateicoties visaptverošai pieejai izmešu un degvielas patēriņa samazināšanā, bet neaizmirstot arī par braukšanas īpašību un dinamikas uzlabošanu.

Uzlabotais 1,4 D-4D 90 dzinējs apvienojumā ar manuālo pārnesumkārbu un Stop & Start tehnoloģiju sasniedz 3,8 l/100 km patēriņu kombinētajā ciklā un rada tikai 99 g/km CO2 izmešu, kas ir par 0,6 l/100 km un 10 g/km mazāk.

Tiek prognozēts pieprasījums pēc visiem dzinēju veidiem: gan benzīna, gan dīzeļa, gan hibrīda. Pilnais hibrīds tagad vairs nav nišas produkts, bet vērā ņemams piedāvājums.

Komentāri (3)CopyTelegram Draugiem X Whatsapp

Tēmas

Redaktors iesaka
Nepalaid garām
Uz augšu