«Opel» Ženēvas auto izstādē debitēs ar četriem jauniem modeļiem (1)

Apollo.lv
CopyTelegram Draugiem X Whatsapp
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: © GM Company

Vācijas autobūves uzņēmums «Opel» Ženēvas auto izstādē prezentēs četras pasaules pirmizrādes - jauno vidējā izmēra kabrioletu «Cascada», pilsētvides krosoveru «ADAM ROCKS», rallija konceptautomobili «ADAM R2» un «Zafira Tourer» 1,6 CDTI.

Četrvietīgais kabriolets «Cascada» ir «Opel» piedāvātā, pievilcīgā un cenu ziņā pieejamā, alternatīva segmentā dominējošajiem dārgākajiem vidējā izmēra kabrioletiem. Savukārt muskuļotas proporcijas un brīvdabas sajūtu nodrošinās krosovera koncepcija «ADAM ROCKS», esot vēl unikālākam un individuālākam modelim. «ADAM R2» variants ir kā radīts starptautiskajam rallijam un pievienojas mazauto zvaigžņotajam sastāvam.

Nozīmīga daļa «Opel» visaptverošajam dzinēju klāsta atjauninājumam ir jaunā vidējā izmēra dīzeļdzinēju saime. Jaunās paaudzes 1,6 CDTI «ECOTEC» savu debiju piedzīvos kompaktajā «Zafira Tourer» minivenā, un tas notiks Ženēvas auto izstādes laikā. Opel individualizācijas čempions un vislabāk savienojamais mazauto - pilsētvides un dzīvesstila automobilis «ADAM».

Jaunais «Opel Cascada» ir elegants četrvietīgs kabriolets ar pagarinātu siluetu un izsmalcinātu augstas kvalitātes mīksto jumtu. Tiecoties ieņemt vietu «Opel» modeļu klāsta galvgalī, «Cascada» tiek prezentēts kā vidējā izmēra kabriolets ne tikai pateicoties tā gabarītiem, bet arī tā elegancei un premium līmeņa tehnoloģijām un aprīkojumam. Pateicoties savai īpaši stingrajai virsbūvei, «HiPerStruts» priekšējai piekarei un adaptīvajai mehatroniskajai «FlexRide» šasijas sistēmai, nodrošina ārkārtīgi precīzu braukšanu.

Tāds premium līmeņa aprīkojums kā, ekskluzīvā «Nappa» ādas apdare, ventilējamie ergonomiskie sēdekļi un dažādās drošības sistēmas, uzlabo komfortu salonā un nodrošina lielisku drošību netraucētam braukšanas baudījumam.

ADAM ROCKS konceptautomobilis ir radīts visiem, kam svarīga personiskā brīvība ārpus jau iemītās takas pilsētas ainavā. Iedvesmojoties no pilsētvides parkūra atlētiem, šis mazauto ir augstāks, ar platāku riteņu bāzi un skarbāku un kompaktāku izskatu. Tā pamanāmais izskats, priekšējā režģa izvirzītā struktūra un LED lukturi vēl vairāk demonstrē automobiļa patieso būtību. Bumeranga formas pagrieziena gaismas ADAM ROCKS stilu padara vēl individuālāku, bet konceptautomobiļa lielo 18 collu riteņu uzlikas piešķir īpaši izteiksmīgu dizainu.

Dzīvesstila mazauto «ADAM» koncepciju, kas balstīta uz FIA R2 priekšrakstiem ir radījusi autosportam piemērotu modeli «ADAM R2». Speciāli virsbūves komponenti no sportiskās «Opel OPC» produktu līnijas, ērti savienojuma mehānismi uz motora pārsega un aizmugurējā vāka, kā arī priekšējie un aizmugurējie virsbūves aizsargi padara šī atlētiskā modeļa izskatu vēl sportiskāku. Zem tā unikālā korpusa slēpjas plašs augsto tehnoloģiju klāsts. ADAM R2 darbina 1,6 litru «ECOTEC» 16V dzinējs ar maināmu sadales vārpstu fāzi, kas ļauj attīstīt līdz pat 185 zirgspēku lielu jaudu un nodrošina 190 ņūtonmetru maksimālo griezes momentu.

Pielāgojamā šasijas konfigurācija, ieskaitot asfalta un grants režīmus, garantē maksimālu saķeri ar ceļu un dinamisku vadāmību. Bremžu sistēma ar hidraulisko «atlecošo» rokas bremzi, «Brembo» četru virzuļu priekšējiem suportiem un bremžu spiediena regulētāju aizmugurējai asij nodrošina īpaši ātru apstāšanos.

R2 salonā ir visas profesionāla sacīkšu auto iezīmes. Modeļa aprīkojumā ietilpst integrēta drošības struktūra; «SPARCO» sacīkšu autosēdekļi apvienojumā ar «HANS» autovadītāja drošības sistēmu; priekšējais panelis ar LCD pārnesuma maiņas indikatoru, kontroles gaismām un «MONIT» borta datoru; centrālais kontroles panelis; lampiņa kartes nolasīšanai un elektronisks ugunsdzēšamais aparāts. Pēc modeļa homologācijas procedūras «ADAM R2» būs augstas klases rallija automobilis, ar kuru būs iespējams piedalīties ikvienā nacionālajā Eiropas čempionātā.

«Opel» Ženēvas auto izstādē «Zafira Tourer» modelī prezentēs kompānijas vēsturē vistīrāko dīzeļdzinēju - 1,6 CDTI «ECOTEC». Aprīkots ar «Opel BlueInjection» SCR (selektīvā katalītiskā redukcija) tehnoloģiju, šis jaunākās paaudzes četrcilindu turbo dīzeļdzinējs jau tagad atbilst stingrajiem Euro 6 emisiju standartiem.

Jaunās paaudzes 1,6 CDTI «ECOTEC» agregāta jauda ir 136 zirgspēki, bet griezes moments - 320 ņūtonmetri, vienlaicīgi ļaujot «Zafira Tourer» kombinētajā ciklā sasniegt izcilus degvielas ekonomijas un emisiju līmeņa rādītājus - tikai 4,1 l/100 km un vien 109 g/km CO2. Neviens cits automobilis kompakto vienapjoma modeļu tirgū nespēj piedāvāt tik lielisku augsta griezes momenta, veiktspējas un degvielas ekonomijas kombināciju.

Šis jaunās paaudzes dīzeļdzinējs un tā inovatīvais motora vadības bloks ir pilnībā izstrādāti paša uzņēmuma ietvaros - šo uzdevumu ir paveikusi starptautiska komanda no Turīnas, Riselsheimas un ASV inženieriem.

Komentāri (1)CopyTelegram Draugiem X Whatsapp

Tēmas

Redaktors iesaka
Nepalaid garām
Uz augšu