Uz gaidāmo Frankfurtes auto izstādi Vācijas lielākais autoražotājs dosies zaļā noskaņojumā. Zīmola īpašie eksponāti būs «e-Golf», kurš pieredzēs pasaules pirmizrādi, un jaunais «Golf R». Papildus «Think Blue» stenda galvenā tematika būs «4MOTION» un grandiozie panākumi Pasaules rallija čempionātā.
«Volkswagen» gādās par zaļu gaisotni Frankfurtes auto izstādē (1)
Visas izstādes dominējošā tēma ir «Elektrificēšanās». Šis sauklis attiecas ne tikai uz e-mobilitāti, kas Frankfurtē atspoguļosies tādos modeļos kā, piemēram, «e-Golf», «e-up!» un «XL1», kā arī daudzos citos eksponātos un ekrānos redzamajās prezentācijās. Arī stenda arhitektūra, filmas, šova elementi un reklāmas suvenīri sasauksies ar «elektrificēšanās» tēmu un ir veidoti, lai pamudinātu apmeklētājos emocionālo iztēli - atskaitot e-mobilitāti, tas ietver saikni starp automobili, cilvēku un tehnoloģiju, savienojamību un «Volkswagen» pieeju citām tālredzīgām spēka bloku tehnoloģijām, kas pārsniedz e-mobilitātes robežas.
Stenda centrālais arhitektoniskais elements, kas atkal ir veidots «mākoņa dizainā», ir galvenā skatuve ar 61 kvadrātmetru lielu gaismas diožu sienu. Šī siena iezīmē ieeju uz «Think Blue.» ekspozīciju, kurā apmeklētāji var aplūkot Volkswagen modeļus, kuri ir īpaši ekonomiski, pateicoties efektīvajām piedziņu vai alternatīvajām spēka bloku tehnoloģijām. «Inovāciju siena» nodrošina apmeklētājiem informāciju par ilgtspējību, tehnoloģijām un inovācijām.