Plašo «Golf» saimi papildina jaudīgs un ekonomisks jaunpienācējs (4)

Apollo.lv
CopyTelegram Draugiem X Whatsapp
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Publicitātes foto

Vācijas autoražotājs ir nācis klajā ar jaunu, jaudīgu un tai pat laikā ekonomisku jaunpienācēju - «Golf R». No «Volkswagen» skatu punkta 2013.gadu varētu dēvēt arī par «Golf» gadu, jo pirmo sešu mēnešu laikā jau ir pieredzēta jaunā «Golf GTI»«Golf GTD»«Golf Estate» un «Golf TDI BlueMotion» debija.

Sporta automobilis ir aprīkots ar jauna dizaina 300 zirgspēku (ZS) TSI dzinēju, kas, salīdzinot ar iepriekšējo modeli, ir par 30 ZS jaudīgāks un vienlaikus par 18 procentiem efektīvāks degvielas patēriņa ziņā. Līdzīgi kā trīs iepriekšējie «Golf R» modeļi jaunajā modelī turbo dzinēja jaudu uz ceļa nodrošina, izmantojot pastāvīgo visu riteņu piedziņas sistēmu. Šajā gadījumā tā ir «4MOTION» sistēmas jaunākā versija ar piektās paaudzes «Haldex» sakabi.

Pilnīgu dinamisku veiktspēju īsteno nesen konfigurētā sporta piekare sistēma (virsbūves augstums pazemināts par 20 mm), jaunā progresīvā stūres sistēma un «ESC Sport» - ko tagad iespējams pilnībā izslēgt, braucot pa sacīkšu trasi. Pēc izvēles pieejamās īpašās funkcijas ietver tālākattīstīto DCC dinamisko šasijas kontroles sistēmu ar braukšanas profila selektoru, kas piedāvā jaunu sacīkšu režīmu.

«Golf R» ar manuālo pārnesumkārbu sasniedz 100 km/h jau pēc 5,1 sekundēm (iepriekšējais modelis - pēc 5,7 sekundēm). Ar automātisko dubulta sajūga pārnesumkārbu (DSG) sporta automobilis klasiskajā sprintā šo ātrumu sasniedz vēl ātrāk - 4,9 sekundēs. Automobiļa maksimālais ātrums ir elektroniski ierobežots līdz 250 km/h. Neskatoties uz automobiļa ārkārtīgi veiklo braukšanas sniegumu un par 30 ZS lielāko jaudu, «Golf R» degvielas patēriņš, salīdzinot ar iepriekšējo modeli, ir samazināts no 8,5 līdz 7,1 litra uz 100 kilometriem.

Arī CO2 izmešu rādītāji ir uzlaboti no 199 līdz 165 g/km. Degvielas patēriņa ziņā vēl efektīvāks ir «Golf R», kas aprīkots ar «stop-start» sistēmu un akumulatora reģenerāciju, līdz ar papildu sešu pārnesumu dubulta sajūga pārnesumkārbu (DSG). Šādā konfigurācijā degvielas patēriņš ir 6,9 l/100 km (159 g/km CO2). Salīdzinot ar iepriekšējo ar DSG aprīkoto modeli (8,4 l/100 km), degvielas ietaupījums ar DSG ir 1,5 l/100 km, kas atspoguļo minēto uzlabojumu par 18 procentiem.

Tāpat jaunais «Golf R» ir aprīkots ar plašu pielāgotu ekskluzīvu funkciju paketi. Līdz ar īpaši izstrādātiem buferiem, sānu sliekšņiem un 18 collu vieglmetāla diskiem. «Golf R» var vizuāli atšķirt kā iespaidīgu sporta automobili, pievēršot uzmanību detaļām, piemēram, standarta biksenona priekšējie lukturi ar jauna dizaina gaismas diožu dienas braukšanas gaismām (dual-U dizains), tumši sarkanas gaismas diodes aizmugurējos lukturus un divu kontūru izplūdes sistēma ar četriem hromētām izpūtēja uzgaļiem. Salonā «Golf R» savu flagmaņa pozīciju modeļu sērijas ietvaros apliecina ar sporta sēdekļiem no «Alcantara» audumu materiālu sajaukuma, trīs spieķu sporta stūri ar ādas apdari, apgaismojumu visā salonā, automātisku klimata kontroli un radio-kompaktdisku sistēmu ar skārienekrānu.

Spēcīgākā un degvielas patēriņa ziņā efektīvākā Golf R četru un divu durvju modeļu laišana apgrozība tirgū notiks šī gada beigās.

Komentāri (4)CopyTelegram Draugiem X Whatsapp

Tēmas

Redaktors iesaka
Nepalaid garām
Uz augšu