Latvijas auto tirgū nonācis Eiropā populārais «Nissan Micra» (11)

Apollo.lv
CopyTelegram Draugiem X Whatsapp
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.

Mazais pilsētas automobilis ir trešais Eiropā labāk pārdotais «Nissan» modelis aiz «Qashqai» un «Juke». Šī gada vasaras mēnešos auto piedzīvoja «sejas liftingu», kura rezultātā ieguvis modernāku dizainu un jaunus tehnoloģiskos labumus.

Japānas autobūves uzņēmuma dizaineri ir uzlabojuši automobiļa eksterjera dizainu, kā arī ievērojami pārveidots salons. Tāpat automobilim ir piešķirtas jaunas tehnoloģijas, jauna centrālā konsole, jauna apdare un jauni dekoratīvie elementi, kā arī audio USB un «Aux-in» pieslēgvietas, jauns komunikāciju centrs ar jaunu radio un modernu skārienjutīgā ekrāna navigācijas sistēmu.

Uzlabotā navigācijas sistēma tagad ir papildināta ar ekonomisko (eco) maršrutēšanas funkciju, kas automātiski aprēķina maršrutu, kas prasīs vismazāko degvielas patēriņu. To papildina eko rezultātu tabula, kas autovadītājam ļauj sekot līdzi, cik ekonomiski viņš ir braucis.

Mazais pilsētas automobilis var lepoties ar elektrisko stūres pastiprinātāju un vienam no klasē labākajiem apgriešanās rādiusiem (4,5 metri), kas ļauj automašīnas vadītājam viegli manevrēt stāvvietā un šaurajās pilsētas ielās. Automobilis ticis arī pie stāvvietas mērīšanas sistēmas, kura izmēra brīvās stāvvietas platumu un uz mērinstrumentu paneļa informē autovadītāju, vai jaunā «Micra» spēs droši tajā iebraukt: sistēmu iespējams pat iestatīt atbilstoši autovadītāja prasmju līmenim - iesācēja, vidējam vai profesionālam.

Uzlabotais «Nissan Micra» ir apveltīts ar jaunāko trīs cilindru 1,2 litru tiešās iesmidzināšanas benzīna motoru, kurš attīsta 98 zirgspēku jaudu. Vidējais degvielas patēriņš šim agregātam paceļas līdz 4,3 litriem degvielas uz 100 kilometriem un izmešu līmeni 99 gramiem uz kilometru.

Komentāri (11)CopyTelegram Draugiem X Whatsapp

Tēmas

Redaktors iesaka
Nepalaid garām
Uz augšu