«Lattelecom» šefs skaidro, kāpēc teju nereāls ir kanālu piedāvājums bez Krievijas TV (466)

LETA
CopyTelegram Draugiem X Whatsapp
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: TylerIngram, CC BY-NC 2.0

Tā nav problēma, izveidot TV kanālu programmu piedāvājumus bez Krievijas TV, problēma ir šiem piedāvājumiem atrast pircēju, šorīt Latvijas Radio intervijā teica «Lattelecom» valdes priekšsēdētājs Juris Gulbis.

Gulbis atklāja, ka šāds piedāvājums arī būtu ļoti dārgs - izmaksas būtu desmit reizes lielākas, nekā tās ir pašlaik. «Lattelecom» vadītājs apšaubīja, vai daudzi iedzīvotāji būtu ar mieru šādu cenu maksāt.

Šādam aicinājumam, veidot TV kanālu programmu piedāvājumus bez Krievijas TV, esot atsaukušies vien 200 cilvēki.

Gulbis arī akcentēja, ka Krievijas TV kanālu pārraide ir būtiska ienākumu daļa TV distribūcijas industrijai kopumā.

Savukārt piedāvāt TV skatītājiem pašiem pakot TV kanālus neesot iespēju, jo «Lattelecom» ir tikai TV piedāvājumu starpnieks.

Jau rakstīts, ka pēc Krievijas - Ukrainas konflikta īpaši palielinājusies Krievijas televīzijas kanālu propaganda.

«Lattelecom» dibināts 1992.gadā kā valsts uzņēmums «Lattelekom». 1994.gadā tas pārtapa par SIA «Lattelekom» un par uzņēmuma īpašnieku (49%) kļuva Dānijā reģistrētais «Tilts Communication», kas tobrīd piederēja Somijas «Sonera», britu «Cable&Wireless» un Latvijas valstij jeb Privatizācijas aģentūrai, kas ir Ekonomikas ministrijas pārraudzībā (51%). 1998.gadā «Sonera» iegādājās «Cable&Wireless» daļas, un 2002.gadā «Sonera» apvienojās ar zviedru «Telia», veidojot tagadējo «Lattelecom» 49% līdzīpašnieku «TeliaSonera».

Komentāri (466)CopyTelegram Draugiem X Whatsapp
Aktuālākās ziņas
Nepalaid garām
Uz augšu