«Ryanair» ievieš izmaiņas klientu apkalpošanas servisā (12)

Apollo.lv
CopyTelegram Draugiem X Whatsapp
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: AP/Scanpix

Aviokompānija «Ryanair» turpina pārmaiņas savā klientu apkalpošanas servisā un ir veikusi kārtējos uzlabojumus, vēsta «baltic-ireland.ie», atsaucoties uz kompānijas preses dienesta publicēto informāciju.

Sākot ar maiju ir samazināta maksa par reģistrēšanos lidojumam lidostā, kā arī maksa par iespēju lidot ar nākamo reisu gadījumos, kad pasažieris nokavējis izlidošanu.

Aviokompānija no 70 eiro uz 45 eiro samazinājusi vienu no saviem visnepopulārākajiem papildus maksājumiem – maksu par check-in veikšanu lidostā.

Savukārt par iespēju izlidot ieplānotajā maršrutā ar nākamo reisu, ja nokavēta izlidošana, turpmāk līdzšinējo 110 eiro vietā būs jāmaksā 100 eiro.

Vēl «Ryanair» lidojumos ir pārstrukturēta maksa par sporta inventāra pārvadāšanu, iepriekšējo 50 eiro likmi sadalot piecās jaunās maksas kategorijās – velosipēds (60), liela sporta soma (60), slēpes (40), golfa soma (30) un maza sporta soma (30).

Kopš 2014.gadā uzsāktās klientu servisa uzlabošanas programmas sākuma aviokompānija ir veikusi virkni pārmaiņu – ļāvusi salonā ņemt otru rokassomu, nodrošina katram pasažierim konkrētu sēdvietu, pārveidojusi mājas lapu un ieviesusi pakalpojumu «Business Plus».

Komentāri (12)CopyTelegram Draugiem X Whatsapp
Redaktors iesaka
Nepalaid garām
Uz augšu