Kabriolets – auto ar vasaras šarmu

CopyTelegram Draugiem X Whatsapp
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Publicitātes foto

Autovadītājam, kas nav sevi norobežojis no apkārtējiem ar jumta pārsegu ir daudz vieglāk būt pozitīvam. Kabrioletu vadītājiem daudz ātrāk ir iespeja sastapties ar dabas dāvāto siltumu un pamanīt iepriecinošas izmaiņas minimālās jaunkundžu garderobēs vizinoties cauri Jūrmalai. Tāpat šoferim, kura pārziņā ir kabriolets, nav nekādas grūtības, nepieciešamības gadījumā, nospiest pogu un paslēpties no gaidāmā spējā lietus gāziena pusminūtes laikā. Kā tad ir, vai izvērtējot visus par un pret, kabriolets var būt arī jūsu jaunais auto?

Kopš brīža kad kabriolets vairs netiek uzskatīts tikai par sieviešu auto ir pagājis jau labs laiciņš, un kā izrādās, patiesībā, šobrīd ar kabrioletiem vairākumā gadījumu brauc tieši vīrieši. Un tas nav nekāds pārsteigums, jo kabriolets ir ne tikai atpūtas izbraucieniem domāts auto, bet to var uzskatīt arī par statusa simbolu, īpaši premium klases auto zīmolu ražotie kabrioleti.

Tāpat mūsdienās kabriolets vairs nav tikai vasaras auto. Kopš parādījušies kabrioleti ar salokāmajiem “cietajiem” jumtiem, kabriolets ir kļuvis gandrīz vai par pilnvērtīgu vissezonas transporta līdzekli. Lai gan arī tiem kabrioletiem, kuriem standartā nāk salokāms auduma jumts - lielākam šikam, pārsvarā gadījumos ir pieejams arī cietais jumts, kas ļauj ekspluatēt kabrioletu pilnvērtīgi arī gada aukstajos mēnešos. Turklāt premium klases (un ne tikai kabrioletos) ir sastopamas tehnoloģijas, kas nodrošina siltā gaisa plūsmu, piemēram no sēdekļu pagalvjiem un optimālu siltumu arī salonā, kas dod iespēju ar nolaistu jumtu, neciešot autovadītāja un pasažieru komfortam, braukt zem klajām debesīm jau paagrā pavasarī.

Ir dzirdēts, ka kabrioleti neesot droši, bet ar jumta salocīšanas mehānismam bieži gadoties ķibeles. Var jau būt, ka tā arī ir bijusi patiesība, bet visdrīzāk tas ir bijis pagājušajā gadsimtā, kad jumtu locīja ar rokām. Šobrīd pilnīgi visiem mūsdienu premium klases kabrioletiem ir speciāli iebūvētas drošības sistēmas, kas nostrādā automātiski avārijas gadījumā, lai pasargātu vadītāju un pasažierus. Kā arī šīs drošības sistēmas atbilst augstākajiem drošības standartiem. Bet, ja baidaties sabojāt jumta pacelšanas/nolaišanas mehānismu, tad atliek uz mirkli piestāt malā un pacelt vai nolaist jumtu stāvošai automašīnai. Tam jums būs nepieciešamas tikai aptuveni 30 sekundes. Tiesa, BMW 1 sērijas kabriolets ar šo uzdevumu lieliski tiek galā 22 sekundēs arī braucot.

Uztraucieties, ka braucot ar nolaistu jumtu, vējš izjauks jūsu blakussēdētājas matu sakārtojumu? Tā vairs nav problēma, ātrums frizūru nesabojās. Piemēram E klases Mercedes Benz ir iebūvēta sistēma, kas regulē vēja un apkārtējā trokšņa ietekmi uz salonā sēdošajiem. Ja patiešām gribat atrast kādu mīnusu, kas piemīt kabrioletiem, tad vienīgi tā varētu būt nelielā bagažnieka ietilpība, kad pārvietojieties ar nolaistu auto jumtu. Bet kamdēļ jums ietilpīgs bagāžas nodalījums, ja kabriolets ir domāts jūsu labsajūtai un brīvības sajūtai?! Tas ir sīkums salīdzinot ar to uzmanību, ko no apkārtējiem saņem kabrioleta vadītājs. Vienalga, vai tā būtu sieviete vai vīrietis.

Neskatoties uz auto izmēru, auto ar kabrioleta virsbūvi nodrošina lielisku braukšanas komfortu. Kā arī jumta trūkums sportiskiem modeļiem minimāli ietekmē braukšanas priekus ātras vizināšanās cienītājiem, jo kabrioletu virsbūvē ir iebūvēti papildus stingrību nodrošinoši augstas izturības stiprinājumi.

Neatkarīgi no tā vai tas būtu BMW 1. sērijas vai AUDI A5 kabriolets elegantai dāmai, vai BMW 6. sērijas, vai Maserati GrandCabrio kabriolets pārliecinātam kunga – kabriolets ir tāds auto, kura dēļ tā vadītāju un līdzbraucējus pamanīs.

.

KomentāriCopyTelegram Draugiem X Whatsapp
Redaktors iesaka
Nepalaid garām
Uz augšu