Digitālo mediju eksperts Artūrs Mednis: Kivičs ir radījis ko tādu, kam Latvijā nav tirgus (11)

Apollo.lv
CopyTelegram Draugiem X Whatsapp
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.

Sociālo tīklu, reklāmas un mārketinga speciālists Artūrs Mednis, viesojoties kanāla "STV Pirmā!" raidījumā "Sieviete. Personīgi" atklās, ko domā par mūziķa Andra Kiviča publiskajiem izgājieniem un viņa privātās dzīves reklamēšanu publiskajā telpā. 

Populārs cilvēks ir ļoti viegli sasniedzams mērķis - gan cildinošiem, gan ne tik slavinošiem komentāriem. Viņš stāv gluži kā bilde uz afišu staba, par kuru katram ir viedoklis un kurai ikviens var "piezīmēt ūsas". Tomēr neskatoties uz šiem riskiem, ir milzīgs skaits cilvēku, kas vēlas kļūt populāri un vēlas to par katru cenu.

Daina Jāņkalne šī vakara raidījumā “Sieviete. Personīgi” pētīs gan popularitātes ieguvumus, gan arī nastu, ko tā nes sev līdzi, kā arī runās par to trauslo robežu, kas populāru cilvēku dzīvēs šķir personisko no publiskā. Bet kas notiek, ja šī robeža tiek pārkāpta? Sarunu raidījums “Sieviete. Personīgi” trešdienās, 21:30, “STV Pirmā!”  

Komentāri (11)CopyTelegram Draugiem X Whatsapp
Redaktors iesaka
Nepalaid garām
Uz augšu